• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Twitter op zwart in Firefox

Naaldhak

Gevestigd lid
Lid geworden
5 sep 2013
Waarderingsscore
6
Ik gebruik Firefox, al jaren en jaren tot mijn tevredenheid.
Vandaag even naar Twitter toe (X), en het scherm werd direct zwart.
Ik kon wel op Twitter, maar beeld bleef zwart in Twitter.
Andere websites geven geen problemen.
Is dit oplosbaar ?
Want met zwart scherm is voor mij alles wat onduidelijker.

Hier werkt het zonder problemen op de telefoon met Firefox. Kijk eens of Firefox up to date is, want er is een nieuwe versie uitgekomen.

Mocht dit het geval zijn dan kun je Firefox eens opfrissen.

Hier ook geen problemen met Firefox op de PC.

Ik gebruik Firefox, al jaren en jaren tot mijn tevredenheid.
Vandaag even naar Twitter toe (X), en het scherm werd direct zwart.
Ik kon wel op Twitter, maar beeld bleef zwart in Twitter.
Andere websites geven geen problemen.
Is dit oplosbaar ?
Want met zwart scherm is voor mij alles wat onduidelijker.
@Naaldhak, toen ik (het vetgedrukte) las, kwam bij mij een beetje naar boven :

Als het mijn machine was dan zou ik Firefox verwijderen, machine opnieuw opstarten en Firefox opnieuw installeren. Ik vermoed succes voor 100% gegarandeerd. Ik heb nooit met de app gewerkt (ben al '100' jaar uiterst tevreden over de Microsoft browsers en Outlook) dus ik weet er eigenlijk niets van, mogelijk moet je mappen / favorieten veiligstellen / backuppen? Anderen hier die wel met FF werken zullen je dat wel kunnen vertellen.
Wellicht dat een instelling zelf binnen FF door onbekende redenen is veranderd? Echter, zoals ik al schreef, ik heb nooit FF gebruikt, dus ik weet geen tierelier van de instelingsmogelijkheden af, maar ik kan mij zo voorstellen dat er zoals in de meeste apps wel een menuutje te vinden is waarin o.a. de beeldweergave is in te stellen?

Laatst bewerkt:

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan