• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost twoo account verwijdert en toch nog mails

Status
Niet open voor verdere reacties.

Asmodeús

Nieuw lid
Lid geworden
21 okt 2020
Berichten
4
Waarderingsscore
1
Hallo ik ben een tijdje lid geweest van de website Twoo. Ik kende het niet maar kreeg een mails over en besloot lid te worden in de verondestelling dat dit gewoon een social netwerk was als alle andere. Alleen Twoo blijkt meer op dating gericht te zijn, nu ben ik zelf al meer dan 20 jaar getrouwd en kom niks te kort. Mijn vrouwtje attendeerde mij hier dan ook op en heb vrouwlief moeten uitleggen dat ik in de veronderstelling was dat dit een soort facebook zou zijn. Enfin heb ik mezelf afgemeld via deze stappen. Maar nu blijkt dat ik toch zo af en toe nog een mail blijf krijgen van Twoo. Ik zit hier dus niet op te wachten. Heb ik iets fout gedaan bij het verwijderen van mijn account of moeten er nog andere dingen opgezegd worden zoals bij mijn mailprovider?
 
Hallo,

Gewoon de mail als spam markeren of blokkeren.
Ondanks dat jij jou afmeld sta jij in hun mail database.
 
Als jij je daar aangemeld hebt, zou ik even onderaan de mails kijken of daar een linkje staat om je af te melden en die dan gebruiken.

Bij spam moet je dat nooit doen, maar dit is geen spam.
 
Het is een dienst die zich spammerig gedraagt.

Ik heb het zelf ook eens meegemaakt nadat ik een bericht had geopend waar in de onderwerpregel stond dat een bekende contact met mij zocht.

Je komt er bijna niet meer van af, maar uiteindelijk wel.
 
Zit er onderaan die E-mails geen knop Uitschrijven of iets dergelijks?
 
Zit er onderaan die E-mails geen knop Uitschrijven of iets dergelijks?
Ik heb deze tip gevolgd en dit blijkt te helpen, ze hebben nu echt me account verwijdert dan of ik ontvang in elk geval geen emails meer. Bedankt allemaal !! Fijn dat het is opgelost
 
Fijn dat je geen mails meer krijgt.
 
Mooi, probleem opgelost. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan