• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost @ Typen met een Spaans toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

frits45

Gewaardeerd
Lid geworden
13 mei 2008
Berichten
1.595
Waarderingsscore
2
Mijn vrouw heeft een laptop DEll Inspiron 14 5000 series Met Spaans toetsenbord.
Hoe maakt ze @
 
er zijn 2 mogelijkheden ..
  1. Simultaneously hold down Control+Alt+@ keys. NOTE: The @ key will either be located on the Q or 2 key. dus alt+Q of alt +2 geeft je de @
  2. Hold down the Alt key and type 64.
 
Het moet dan wel ALTgr zijn (de rechter alt dus)
Als je vrouw geen spaanse is of in ieder geval normaal gesproken geen spaans typt kun je ook nog overwegen een ander toetsenbord aan te schaffen, kost ergens rond de € 40,-/50,-
 
Ik heb de titel van het topic aangepast ten behoeve van de duidelijkheid.

Een nieuw toetsenbord kopen kan voor veel minder geld dan €50,- als je er een met draad neemt kan het al voor €25,-. Laten we daar echter niet over speculeren, dat is de vraag namelijk niet.
 
Een nieuw toetsenbord kopen kan voor veel minder geld dan €50,- als je er een met draad neemt kan het al voor €25,-
Ik had het niet over een los toetsenbord maar over een nieuw inbouw toetsenbord voor de laptop.;)
 
als de @ aan de zijkant van de twee staat moet je de altgr toets gebruiken net als bij € op het Nederlandse toetsenbord
 
Het toetsenbord stond op Dominicaans Spaans. Gewijzigd in Spaans en nu lukt het. Bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan