• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Uitgifte tijd Windows 11

Status
Niet open voor verdere reacties.

hotabibber

Gevestigd lid
Lid geworden
25 nov 2015
Berichten
287
Waarderingsscore
17
Hoi iedereen,

Morgen is de grote dag voor Microsoft want dan verschijnt Windows 11.

Ik wil eventjes weten hoe laat hij morgen verschijnt om een ISO te downloaden en op een USB stick te zetten ?

Is dit straks om 0.00 uur bijvoorbeeld of een ander tijdstip?

Is een schone installatie beter of kan je beter upgraden vanaf Windows 10 ?
 
Geen idee hoe laat en of het in batches gaat.
Schoon installeren is altijd beter maar niet noodzakelijk. Als je huidige Windows 10 installatie gewoon in orde is zou ik hem gewoon updaten.
 
Bedankt voor je snelle laptop.

Laptop moet opnieuw geïnstalleerd worden. Maar wat ik me af vraag is het verstandiger eerst Windows 10 erop te zetten en dan dan update naar Windows 11.

Maar wat jij zegt dacht ik ook dat een schone beste is.
 
Wil je er lang over doen?, eerst W10, anders gelijk W11.
Notebook is wel geschikt?
 
Dank je voor je antwoord.

Notebook is goed gekeurd voor Windows 11.

Uiteraard zo kort mogelijk mee bezig zijn. Dan ga ik in dit geval Windows 11 toch gelijk gebruiken.
 
Dank je. Ik had het ook gezien zojuist.
 
Ik krijg hem tot nu toe nog niet te pakken. Iedere keer melding bij 71 % er is iets mis gegaan.

En als ik de ISO gelijk download zegt hij Mislukt.

Het zal wel te druk zijn ben ik bang.

Hebben jullie dit ook ?

Nu deed hij het eindelijk goed. De installatie USB is klaar. Kan aan de slag hiermee.
 
Laatst bewerkt:
krijg de iso hier probleemloos binnen maar blijkt bij het opstarten van een in-place upgrade dat de hier gebruikte desktop niet in aanmerking kan komen ..

Ashampoo_Snap_dinsdag 5 oktober 2021_07h13m02s_001_.jpg

Ashampoo_Snap_dinsdag 5 oktober 2021_02h11m13s_001_.jpg
 
Dat is jammer voor je dat het niet lukt.

Bij mij was het downloaden uiteindelijk ook gelukt. Windows 11 erop gezet en ging bij mij probleemloos.

Maar jouw scherm heb ik ook gehad toen ik het ging testen op een afgeschreven laptop (7 jaar oud) maar bewaar hem als reserve.
 
Hier wordt ie afgekeurd omdat mijn processor niet ondersteund wordt, het is een core i7-7700K
 
V.a. de 8e generatie Intels wordt ondersteund.
En de AMd'tjes
Op Intel chipset mobo's heet het PTT, overigens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan