• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Uitslag NCF Awards 2009

Nils

Vaak hier
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
644
Waarderingsscore
0
Uitslag Nationaal Computer Forum Awards 2009

Allemaal heel erg bedankt voor het nomineren en stemmen op jouw favoriete keuze per categorie! De winnaar van de 1,5 TB externe harde schijf is Jeroesjka!

Hieronder de verschillende Awards met daarbij de winnaars:


Windows XP
ncf.award_favoriete_operating_system.jpg



Asus
ncf.award_favoriete_fabrikant.jpg



Office 2007
ncf.award_favoriete_software.jpg



Alternate
ncf.award_favoriete_online_hw_shop.jpg



Internet Explorer
ncf.award_favoriete_webbrowser.jpg



Google.nl
ncf.award_favoriete_website.jpg



Outlook Express
ncf.award_favoriete_mailprogramma.jpg



Grand Theft Auto 4
ncf.award_favoriete_computerspel.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Windows XP natuurlijk, vooral boven Vista

Asus ok

Office 2007 flut 2003 is zelfs beter. denk niet dat dit zo'n goede poll was... veel digibeten en ja die gebruiken veel office dus-> Office 2007

Alternate ok

Internet Explorer zelfde als bij office (firefox, opera zijn veel beter :) )

google.nl ... ja spyware maar wel handig. (scroogle.org geen spy)

Outlook Express zelfde als bij office en IE :p Zijn toch echt wel betere client maar die kennen mensen gewoon niet omdat ze standaard Outlook hebben

GTA4... zeer slecht Vice City is nog beter :p

Het was beter geweest om iedereen argumenten te geven, zo kunnen ook programma's die niet door de massa gebruikt worden een award krijgen.
Bijvoorbeeld Open Office goed alternatief van Office 2007/2003 maar de grote massa gebruikt het niet dus komt het er nooit in.
 
Windows XP natuurlijk, vooral boven Vista

Asus ok

Office 2007 flut 2003 is zelfs beter. denk niet dat dit zo'n goede poll was... veel digibeten en ja die gebruiken veel office dus-> Office 2007

Alternate ok

Internet Explorer zelfde als bij office (firefox, opera zijn veel beter :) )

google.nl ... ja spyware maar wel handig. (scroogle.org geen spy)

Outlook Express zelfde als bij office en IE :p Zijn toch echt wel betere client maar die kennen mensen gewoon niet omdat ze standaard Outlook hebben

GTA4... zeer slecht Vice City is nog beter :p

Het was beter geweest om iedereen argumenten te geven, zo kunnen ook programma's die niet door de massa gebruikt worden een award krijgen.
Bijvoorbeeld Open Office goed alternatief van Office 2007/2003 maar de grote massa gebruikt het niet dus komt het er nooit in.

Ik ben het met je eens, alleen bij GTA 4 moet ik je tegenspreken, elk spel heeft zijn nadelen, wat jij leuk vindt is een persoonlijke mening. Ik vindt het jammer dat je in GTA IV minder kan, maar aan de andere kant is het veel realistischer, ook op het gebied van graphics. Ik zelf vind GTA IV een terechte winnaar!
 
Blijf er ook bij dat awards als deze niet bepaald veel waarde hebben.

Office, IE en Outlook worden gekozen omdat ze het meest gebruikt worden, vaak omdat de meeste gebruikers nog nooit een alternatief hebben geprobeerd.

De andere keuzes kan ik me in vinden.
 
Valt dan nog mee dat niet Acer als favoriete fabrikant gekozen is.
 
Valt dan nog mee dat niet Acer als favoriete fabrikant gekozen is.

Dat zou zomaar nog eens kunnen komen door de vele problemen die je met Acer kunt hebben.
 
Hm beetje slechte uitkomsten.
Internet Explorer wat is dat? Ohja dat ding waar windows steeds over zegt:
Er bevinden zich ongebruikte pictogrammen op het bureaublad...

En outlook is ook niet zo geweldig. office 2007 is veel vervelender dan 2003 (vind ik). En alternate is duur, maar wel goed opzich.
 
Volgens mij heeft iedereen een haat-liefde verhouding met Windows xD
Ik ook.
 
Ach dit zijn de te verwacten uitslagen
Al is alleen de eerste mijn keuze geweest
De rest niet dus :D:p
 
is er ondertussen al een winnaar bekend gemaakt?
 
Jep Jeroesjka heeft gewonnen.
 
oke bedankt voor snelle reactie,

en Jeroesjka Gefeliciteerd!
 
ik vindt de meeste programma's/bedrijven heel goed. Behalve het internet en email van microsoft. GTA4 ben ik helemaal mee eens!
 
Vista is een redelijke failure.
XP is terecht over vista gekozen, jammer dat windows 7 nog niet lang genoeg uit is anders had ik verwacht dat die hoog in het vaandel zou staan :)
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan