• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Uitvoeren vanaf de server is mislukt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Microsoft levert regelmatig oplossingen aan als er een bepaald probleem voor komt of als er bug's in programma's aanwezig blijken na een bepaalde update van dat programma die achteraf pas werden ondekt ...deze oplossingen krijgen dan meestal de naam fixit en zijn dan telkens ook voorzien van een .msi extensie ..door deze dan via een dubbel klik te starten word de betreffende fixit uitgevoerd en zodoende in de meeste gevallen ook het probleem verholpen .
 
De naam fixit komt me wel bekend voor maar ik wist nog niet deze oplossingen van Microsoft zelf zijn. Tevens ben ik ook al programma's tegengekomen die via een msi bestand geïnstalleerd worden of heb ik dit verkeerd?
Onder andere Revo Uninstaller kent zelfs geen msi's en kan deze dan ook niet monitoren voor een eventuele verwijdering later. Voor exe bestanden werkt deze uitstekend en heb hier nog nooit problemen mee gehad.
 
mooi dat de fixit het verholpen heeft …. hou deze fixit bij ..

Eerlijk gezegd heb ik de Fixit reeds verwijderd, met de gedachte dat ik altijd deze draad nog kan terugvinden (zolang het Nationaal Computer Forum bestaat).
 
je kan de fixit dan ook terug ophalen ...weet dat soms een fixit terug ingetrokken word..en mocht je deze weer nodig hebben ...dan kun je er niet meer aan .
 
Oké, Emi, goed idee, ik haal hem terug en zet hem in de map 'Draagbaar'.

Dank voor je toevoeging.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan