• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

update adobe flash player

Status
Niet open voor verdere reacties.

autron

Gevestigd lid
Lid geworden
3 aug 2016
Berichten
378
Waarderingsscore
2
Mijn Secunia System Score meld steeds bij opstarten dat Adobe flash player bijgewerkt moet worden.
Als ik Klik om bij te werken klik, dan komt er een scherm met:
Internet Explorer vereist voor Microsoft updates. Internet Explorer openen om bij te werken? OK?

Dat doe ik dus braaf, maar dan krijg ik veelgestelde vragen in beeld.

Hier staat geen woord of link over Adobe flash player.

Iemand anders een idee?
 
Heb jij Flash player erop staan of alleen ingebouwt in de browser van Chrome en Windows?
Want die gaan automatisch.
Voor Chrome is versie 62 uit die 35 lekken verhelpt. Voor Explorer gaat dit via Windows update.
 
Chrome heb ik, volgens mij niet, ik kan die nergens vinden.
 
Jij gebruikt Chrome toch?
Ga naar de 3 puntjes rechts boven in Chrome en kies daarna voor help. Daar kun je zien welke versie jij hebt en kun je daar updaten.
 
Ik heb chrome geupdate, maar de melding van Flash player komt nog steeds na het opstarten.
 
Heb je al gekeken of er een Windows update voor Flash player is?
Dus gewoon handmatig laten zoeken.
 
Dat had ik al doorgegeven, ik weet niet waar die zit.
 
Start-instellingen bijwerken en beveiliging.
 
Start Windows Update (aarie25 schreef dat ook al) en klik dan op Zoeken naar updates.
Mogelijk krijg je dan na enige tijd (het zoeken naar updates kan een paar minuten duren) deze update aangeboden: KB4049179.
Dat is de nieuwe versie van Flash Player.

Via Configuratiescherm > Programma's en onderdelen kun je zelf controleren welke versie van Flash Player nu geïnstalleerd is. De nieuwste versie is 27.0.0.170
 
Mocht je hem via Windows update niet binnen krijgen dan kun je het hier nog downloaden.
Microsoft Update Catalog
Van de bovenste 2 moet je alleen nog de goede versie kiezen. (32 of 64 bits)
 
Via Configuratiescherm > Programma's en onderdelen kun je zelf controleren welke versie van Flash Player nu geïnstalleerd is. De nieuwste versie is 27.0.0.170

indien Windows 10 gebruikt word en dit is ook zo .. dan staat er geen flash player vermeld bij programma's en onderdelen ..

Software-update: Adobe Flash Player 27.0.0.170
*het gaat me hier enkel om het feit dat ook in chrome de flash player al voorzien is zoals beweerd word op tweakers.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn windows 10 is gisteren al bijgewerkt.
Er staat 2 x kwaliteitsupdates o.a. voor Adobe Flash Player voor op Windows 10 Version 1709 voor x64 gebaseerde systemen (KB4049179).
 
Secunia zit er af en toe naast. Ik zou dat programma niet automatisch laten opstarten met Windows.
 
Dan geeft Secunia een verkeerde melding.
Maar je hebt nu wel Windows en Chrome bijgewerkt.
 
Ik heb vinkje maar verwijdert, uitvoeren bij opstarten.
Maar hij meld dat dit handmatig moet gebeuren, dat bijwerken.
 
Normaal gesproken komt er een Flash update de tweede dinsdag van de maand.
Net zoals dit bij Windows het geval is.
Ook gaat dit automatisch dus hoef je dit eigenlijk niet handmatig te doen.
Maar ik doe dit altijd handmatig, dat vind ik prettiger, omdat ik dan weet dat hij weer up to date is.
 
Maar ik wil van die melding af.
 
Kun je dit niet in de instellingen uitzetten?
Ik heb zelf al jaren geen Secunia meer, dus kan ik dit niet nakijken.
 
  1. Open Secunia PSI, either through the Start menu or the link in the System Tray
  2. On the left-hand pane, click "Configuration > Settings"
  3. Check "Prompt before running automatic program updates" OR uncheck "Enable automatic program updates".
 
Ik heb de Nederlandse versie.
Het enigste vinkje wat nog aangevinkt staat is bijwerken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan