• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Update naar Windows 8.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fresso

Vaak hier
Lid geworden
1 apr 2013
Berichten
775
Waarderingsscore
1
Beste mensen.

Toen Windows 8.1 uitkwam heb ik deze op mij laptop genstalleerd.
En toen kwam het ellende, alle letters waren wazig of vaag.

Heb toen in die tijd alle recente videokaart drivers geupdate, maar dit had weinig zin, het probleem bleef.

Nu zijn we alweer een tijdje verder en wie weet zijn er nu wel? goede updates voor mijn laptop.
Dus wou het weer proberen, alleen stel dat het mislukt en ik wil weer terug naar de oude?

Bestaat er iets zodat ik hem kan installeren en toch alle behoud zoals ik het nu heb?

Gr Fresso
 
Heb nog eens nagekeken op google. Mensen met wazig letters windows 8.1 en vind dingen over Scaling? DPI instellingen

Kan dit er mee te maken hebben?
 
Tekst eenvoudiger leesbaar maken
Dankzij de ClearType-technologie in Windows wordt de tekst op het beeldscherm zo duidelijk en vloeiend mogelijk weergegeven en wordt tekst eenvoudiger leesbaar tijdens langere perioden.
Zorg ervoor dat ClearType is ingeschakeld als de tekst op het scherm vaag wordt weergegeven.

1. Veeg vanaf de rechterrand van het scherm naar binnen en tik op Zoeken.
(of wijs met de muis de rechterbovenhoek van het scherm aan, beweeg de muisaanwijzer naar beneden en klik op Zoeken).
2.Typ ClearType in het zoekvak en tik of klik op ClearType-tekst aanpassen.
3. Controleer of het selectievakje naast Inschakelen ClearType is ingeschakeld en tik of klik vervolgens op Volgende.
Tik of klik op elke pagina op de voorbeeldtekst die u het beste vindt.
4. Tik of klik op de laatste pagina op Voltooien om de instellingen op te slaan.
 
Bedankt voor je reactie.
Kan het komen omdat ik een full hd scherm/reselutie heb?
 
dat denk ik dus niet ...wellicht een verkeerde instelling .
 
Deze mag dicht, probleem opgelost!
Emi, bedankt voor je hulp.
 
graag gedaan..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan