• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Upgrade nog zinvol?

Upgraden of nieuwe build?

  • Upgraden

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nieuwe build

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    0
Status
Niet open voor verdere reacties.

freestylker12

Gewaardeerd
Lid geworden
7 aug 2011
Berichten
1.913
Waarderingsscore
0
Hallo beste leden van NCF,

Het is een hele tijd geleden dat ik wat gepost heb, maar ik heb nu jullie hulp weer nodig :)

Mijn setup is nu als volgt:
ASUS P8H67-M PRO
Intel Core I7 2600K
Asus Radeon HD 7850
Corsair vengeance 16Gb
Scythe Mugen 2 Rev.B
Corsair Builder 600 Watt voeding

Ik heb dit een hele tijd als basis game-pc gebruikt. Ik kon natuurlijk niet alles spelen op high, maar de games die ik wilde spelen kon ik prima spelen.

Ondertussen zijn er een hele hoop nieuwe, mooie games uitgekomen en is mijn pc inmiddels verouderd en kan ik niet meer games spelen zoals ik dat wil.

Kortom: is het zinvol om deze pc nog te upgraden met een nieuwe videokaart zodat ik de nieuwere games ook weer kan spelen, of kan ik beter een nieuwe pc bouwen?

Mijn budget voor een nieuwe videokaart is ongeveer 300,- euro. Ik hoef de games niet op 1920x1080/Ultra te kunnen spelen. Medium is goed genoeg. Als dat niet haalbaar is voor het budget hoor ik dat ook graag. Als blijkt dat ik beter een nieuwe pc kan gaan bouwen zal ik nog even moeten nadenken over het budget.

Alvast bedankt!

Groet,
Jan
 
Dus je hebt een budget van 300 euro voor een videokaart maar als je gaat upgraden dan heb je een groter budget?
Ikke niet begrijp.

PC kan nog goed mee dus een betere videokaart zal een hoop kunnen verbeteren.
Zit er al een SSD in?

Zou er een GTX1070 in duwen.
GeForce GTX 1070 vs Radeon HD 7850
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie. Een duurdere videokaart leek mij niet nodig, ik had zelf natuurlijk ook al even rond gekeken en 300 leek mij genoeg voor wat ik er van verwacht.

Als de rest van de pc ook aan vervanging toe was, had ik inderdaad een groter budget gehad. Het liefste wil ik natuurlijk nog even plezier hebben van deze pc zonder heel veel uit te geven haha.

Ik ga eens even naar de 1070 kijken. SSD zit er in, een Samsung EVO SSD.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan