• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Upgrade of nieuwe PC?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen geld hoor als je ziet wat er allemaal inzit. :grinning:
 
Geen geld hoor als je ziet wat er allemaal inzit. :grinning:
Dat dacht ik ook. Scheelt natuurlijk dat ik al net een nieuw voeding en videokaart had aangeschaft maar als je een gelijkwaardig kant en klaar systeem moet kopen dan ben je flink wat meer kwijt.

Vraag me wel af of die 550 voeding het wel gaat trekken op den duur. Moederbord heeft minimaal 500 nodig maar er zitten nu bij elkaar ook nog 9 fans in...
 
Bedoelde die foto's van die kast, die zit vol met onderdelen maar die krijg je uiteraard er niet bij.

Videokaart bepaalt het minimale wattage van de voeding, niet het mobo of CPU.
En 550 Watt is tegenwoordig prima, het energie verbruik wordt steeds minder of je moet een GPU hebben uit de nieuwe top series van nVidia en AMD.
 
Het hele handeltje samengesteld en het draait ondertussen als een zonnetje. Windows vanaf de USB en nu alleen nog alles schoon installeren en bestanden terugzetten.
Dank voor het advies en de hulp, ik ben er erg blij mee! :grinning:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan