• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Upgrade van mijn RAM geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

nielsms6

Why You Coming Fast?!?
Lid geworden
27 okt 2018
Berichten
85
Waarderingsscore
2
hoe kan ik precies zien welke GB ram ik heb? zodat ik een 2de kan kopen en precies weet welke
ik zit namelijk de laatste tijd een beetje mijn computer te upgraden en wil graag van 8GB ram naar 16 maar ik heb nu 1 stick in gebruik en kan dus nog een plaatsen zodat ik meer GB ram heb maar hoe zie ik welke stick ik heb want op mijn stick in mijn pc staat niks van informatie
 
Staat op de ram maar je kunt betere een setje aanschaffen voor een dual-channel instelling, heb je een dubbele bandbreedte en het is ook iets sneller en verkoop die je nu hebt.

En waarom wil je naar 16GB?

Kijk in de QVL van de mobo bakker welke getest zijn en zeker doen.
 
Ik heb de titel van je topic aangepast. De titel moet het onderwerp aangeven en niet de gehele vraag.
 
Geheugen scan

of download speccy, dat laat ook zien welk geheugen je hebt.
 
Bij mij werkt speccy niet (verkeerd geheugen type) maar ik ken mijn ram-geheugen, dus geen probleem. Speccy is alleen maar een indicatie want werkt niet altijd correct.
 
De feedback van de TS is overweldigend.
 
oke bedankt
 
Je feedback is wel erg kort. Hebben de tips ook een positief effect?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan