• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Upgrade van win 7 naar win 10 stopt op 99 %

Status
Niet open voor verdere reacties.

ub24

Gevestigd lid
Lid geworden
10 okt 2007
Berichten
481
Waarderingsscore
3
Hallo
Ik probeer een laptop van vriend van win 7 naar win 10 te upgraden
Via win 10 updateasistant loopt de update tot 99%,en gaat niet verder .Een hele nacht gewacht maar komt niet verder
Heeft iemand een idee?.
laptop:Samsung, NPX520
Intel Mobile Core 2 Duo SU7300
 
Hallo,

Volgens de specs zou het moeten lukken.
Staat er een anti virus op?
Geeft hij verder niets aan?
 
ik vind het zelf niet zo'n goed idee om zo'n ouder Samsung notebook te upgraden naar Windows 10.
Vragen die ik nu heb: is de harddisk in die machine nog gezond en hoe groot is momenteel de vrije ruimte op de systeempartitie?

Indien je de licentie van die Windows 7 hebt - dan kan je Windows 10 ook schoon in dat notebook installeren met gebruik van de Windows 7 licentiegegevens.
 
Alleen microsoft security essentials als virusscanner.Hij geeft niks aan blijft gewoon hangen op 99%.
C-schijf: 415gB van 465 gB beschikbaar, door systeem gereserveerd 70.7Mb van 99,9 Mb beschikbaar.

via speccy hd status: goed

Indien je de licentie van die Windows 7 hebt - dan kan je Windows 10 ook schoon in dat notebook installeren met gebruik van de Windows 7 licentiegegevens.
ik heb een product-key op de sticker.hoe doe je zo.n installatie?

via toegankelijkheid ook geprobeerd maar ook zonder resultaat .Dan blijft hij aan het eind zoeken naar updates....
 
Update server uitzetten, de ISO op een USB stick zetten, kan gelijk met de media creation tool of met Rufus na de download en dan gaan upgraden v.a. die stick.
 
Hij geeft niks aan blijft gewoon hangen op 99%.

Dan proberen of het wel lukt op de manier van Lange Pier.
Heeft Windows gekeken of de laptop geschikt was voor een upgrade?
 
Bedankt Lange Pier
Met usb-stick en media creation tool is het uiteindelijk gelukt .
 
Mooi dat het zo is gelukt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan