• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Upgraden naWindows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berend Jansen

Gewaardeerd
Lid geworden
16 dec 2013
Berichten
1.333
Waarderingsscore
45
Ik begrijp dat het nog steeds mogelijk is om gratis over te stappen op Windows 10.
Op zich bevalt 8.1 prima, maar ik kan een aantal updates in de programma's van Adobe Creative Cloud niet uitvoeren, omdat deze niet meer compatibel zijn.
De vraag is of er genoeg schijfruimte op C: vrij is, zie hieronder:

1586180000621.png
 
Ruimte zat, tip, haal de andere schijven er even af en koppel die weer aan na de upgrade en haal de laatste versie op, ook handig is die op een USB stick te zetten en de PC even van het netwerk te halen, anders wil hij updates gaan zoeken wat lang kan duren, ook geen key ingeven.
 
D is een partitie van de ssd waar ook C onderdeel van uitmaakt.
E en F zijn twee partities op een "gewone" hd.
Het gaat hier om een laptop, dus loskoppelen van beide schijven is niet mogelijk.
De externe natuurlijk wel.
 
En waar kan ik de upgrade downlaoden?
 
na 10 dagen: en..? is het nu gelukt? en hoe?
 
Nog geen poging gedaan. Te druk met andere zaken. Bovendien gaat het om een werkcomputer en die moet het (ook en vooral nu) gewoon doen, zonder allerlei eventuele rare spatzen van een upgrade.
Zo gauw ik enig resultaat heb geboekt kom ik met het verlossende (ant-)woord. ;)
 
Volgende week gaat de laptop naar de pc-boer. Er wordt dan een grotere ssd in geplaatst en een upgrade naar Windows 10 uitgevoerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan