• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Upgraden van win 98 naar win 98se

Status
Niet open voor verdere reacties.

girllover008

Junior lid
Lid geworden
10 jul 2005
Berichten
57
Waarderingsscore
0
ik wil van windows 98 upgraden naar windows 98 se maar krijg dan de foutmelding su0168 heb al geprobeerd win.com en winver te hernoemen maar helpt bij mij niks:blink:

zijn er nog andere oplossingen?

als julli een link hebben in het engels zouden jullie die dan i het nederlands willen uitleggen omdat men engels neit zo goed is

bijvoorbaad dank:D
 
Re: su0168

Kan je deze wel upgraden? of is het niet de bedoeling dat je eerst win 98 eraf gooit en dan win 98 SE er opnieuw installeert.
 
Re: su0168

Normaal gesproken moet het kunnen maar het kan zijn dat er programma's reeds aan boord zijn (misschien zelfs malware) die "tegenwerken".

Een "krachtigere" dan de normale aanpak bereik je door met een opstart-diskette van W95 of W98 (kun je zelf maken) de computer in "echt" Dos te jagen.

De CD-speler krijgt dan TIJDELIJK 1 letter hoger dus indien normaal D:\ dan heet-ie eventjes E:\

Check/herstel in BIOS dat je boot-volgorde 1: diskette, 2: CD en 3 of later Harde Schijf staat.

Herstart de computer met floppie en CD er in.

Laat floppie uitpraten en tik in: E:\setup
 
Re: su0168

Formatteer anders gewoon eerst je harde schijf, en zet er daarna Win98 SE op.

Dat is dan ook veel 'schoner' ^_^
 
Re: su0168

Ja, maar ik denk niet dat hij erop zit te wachten dat hij gelijk al ze bestanden enzo kwijt is, je kunt het denk beter eerst ff proberen op de manier van willem.. die eventuele malware kun je er later altijd nog afkrijgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan