• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Usb 3.0 ondersteuning?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yammaski

Gevestigd lid
Lid geworden
13 apr 2009
Berichten
322
Waarderingsscore
0
Mijn moederbord is een Asus P6T SE.
Als ik hier een usb 3.0 cotroller op aansluit, gebruikt deze dan de snelheid van de usb 3.0 of gewoon die van usb 2.0 ?
 
Re: usb 3.0 ondersteuning ?

ik denk het niet aangezien die usb 2.0 aansluitingen heeft.
maar durft het niet met volle 100% te zeggen.
 
Re: usb 3.0 ondersteuning ?

Je sluit zo'n controller niet aan op een usb-port van het moederbord, dat mag toch hoop ik logisch zijn.. :S

De controller wordt in een PCI-e slot geplugd en heeft zodoende genoeg doorvoercapaciteit om USB 3.0 maximaal te benutten...(vanaf PCI-e 4x dacht ik, maar de kaart kan prima in een PCI-e 16x slot als 4x niet aanwezig is)

Dit zou je volgens mij prima terug kunnen vinden in de handleiding van de controller of op internet, welke type controller heb je?
 
Re: usb 3.0 ondersteuning ?

jaja ... in een pci slot !

ik moet nog een controller bestellen

ik heb nog 2 van de 3 usb connectors vrij voor usb 2.0 op de mobo zie ik juist,
wat doe ik daarmee ?
 
Re: usb 3.0 ondersteuning ?

Hoezo wat doe ik daarmee? Wat denk je zelf, daar kun je usb-devices op aansluiten...doh. Als je die niet hebt dan laat je ze lekker leeg, lijkt me logisch.

Waar heb je een USB 3.0 controller voor nodig eigenlijk en welke had je op het oog?
 
Re: usb 3.0 ondersteuning ?

Ik bedoel "interne usb connectors" : 10-1 pin.
Ik kan toch beter deze gebruiken ipv pci card, dan blijft de pci sleuf vrij.


usb 3.0 ... ik heb die niet speciaal nodig, het was maar een gedachte.
 
Re: usb 3.0 ondersteuning ?

Een USB 3.0 controller kun je natuurlijk niet aansluiten op een USB 2.0 connector, dat snap je toch zeker? AL sje geen USb 3.0 nodig hebt dan is zo'n controller natuurlijk ook onzin...
 
Re: usb 3.0 ondersteuning ?

Laat die usb 3.0 maar links liggen ! ... dat was maar een idee van mij.

Ik wil gewoon mijn interne usb connectors benutten ipv een pci card te steken. Zie foto.
 

Bijlagen

  • F3U001.jpg
    F3U001.jpg
    11,9 KB · Weergaven: 25
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: usb 3.0 ondersteuning ?

Maar waarom zou je dat willen?
Heb je er nu nog niet genoeg of?
 
Re: usb 3.0 ondersteuning ?

naast de kwestie ... mar jah !

ik heb gewoon nog enkele usb poorten nodig
 
Re: usb 3.0 ondersteuning ?

Dan zou je dat zo kunnen doen ja. Of met een USB hub.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan