• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

USB C naar DP 1.2 Splitter

Status
Niet open voor verdere reacties.

BjornHettema

Bekend gezicht
Lid geworden
9 nov 2015
Berichten
178
Waarderingsscore
0
Hoi,

Ik heb een Lenovo Y520 laptop en ik zit er aan te denken om een triple monitor setup aan te schaffen, maar ik loop tegen het probleem aan dat mijn laptop slechts 1 hdmi poort heeft.

dit scherm wilde ik driemaal aanschaffen.

is het mogelijk om mijn usb C poort (dat volgens internet dp1.2 ondersteunt) te gebruiken en daar een usb c naar 2x DP adapter op te gooien? dan heb ik dus 1 monitor door de hdmi lopen en 2 door de usb C. of loop ik dan tegen lage refresh rates aan?

Mvg Bjorn
 
Toevoeging:

Ik heb ook een desktop met een 960 (is nogal outdated gaming setup iknow). Zou mijn 1050m die in de laptop zit wel goed genoeg zijn voor een triple setup of gaat dat me echt significant frames kosten? Ik heb het over oa racing games, Euro truck, eventueel builder games als cities skylines Ed.

Of zou ik dan echt moeten kijken voor een nieuwe videokaart in m'n desktop.

Ik ben nogal chaotisch sorry daarvoor maar ik zie door de bomen het bos niet meer haha
 
Kan ook via je HDMI uitgang.
Waarom zou ik dat in vredesnaam doen als een simpele USB C Naar 2x Dp rond de 50 euro kost en dat ding 1000+ euro als ik het goed gezocht heb?

Maargoed bedankt voor het meedenken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan