• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Usb Poort Kwijt

• Onderwerp starter Onderwerp starter sandradevries81
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sandradevries81

Gast
een tijdje terug heb ik van iemand een computer gekocht, maar zij heeft format c erop gedaan en nu kan ik nergens, dus ook niet in apparaat beheer, de usbpoort vinden. Ik ben echt een complete leek, dus wie zou mij willen helpen? Stap voor stap eventueel? Alvast bedankt,
sandradevries81@hotmail.com

1. zitten er usb poorten op.
2. hebben deze het ook gedaan, soms zijn usb poorten aan de voorzijde niet aangesloten.
3. usb poorten vind je onder hardware. Deze computer aanklikken met rechtermuis, eigenschappen, hardware, apparaatbeheer, usb controllers. even kijken of er een geel vraagteken ervoor staat, zo ja usb poort aanklikken met rechtermuis, kijken of bij apparaatgebruik inschakelen staat aangegeven, anders aangeven, de probleem oplosfunctie gebruiken eventueel, anders juiste stuurprgramma instaleren. Bij win xp zou hij de usb poorten direct moeten herkennen.

En anders vraag even iemand die wel eens vaker met pc's heeft gewerkt.
frank

1: er zit een usbpoort op
2: de usb poort heeft het ooit gedaan
3: als ik zoek in apparaatbeheer kan ik geen usbcontrollers vinden
4: ik heb besloten een andere computer te gaan gebruiken omdat helaas ook de ventilator nog kapot is gegaan. gelukkig heb ik niet te veel betaald voor de computer!
In ieder geval heel erg bedankt voor de informatie, ik bergijp weer iets meer, tegen de tijd dat alles vernieuwd wordt, zal ik het wel snappen en kan ik weer vrolijk opnieuw beginnen! :D
Groetjes van Sandra

Waarom zou je de usb poort willen vinden? Als je er iets in steekt komtie toch vanzelf naar voren?

Of anders via configuratiescherm- hardware-hardare detecteren.

frank

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan