• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

USB poort verbinding weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

aspaan

Gevestigd lid
Lid geworden
10 jul 2016
Berichten
312
Waarderingsscore
10
Hallo, ik heb een tip voor het volgende (soms terugkerende) probleem:
Als ik veel met USB-sticks werk en deze vaak aan de laptop koppel en daarna op de normale manier ontkoppel
dan wil het wel eens voorkomen, dat de USB-poort niet meer reageert als ik een nieuwe USB-stick plaats
Voorheen moest ik dan eerst de laptop opnieuw opstarten.
Maar: Ik heb nu het programma: USBdeview geïnstalleerd en ook het programma: USBTreeView
Als ik nu een van deze programma's opstart, dan zijn de USB-poorten weer actief en is geen Laptop hertstart nodig
Wellicht een Idee?
 
Ik heb een gelijkaardig probleem opgelost met DeviceCleanup. Deze verwijdert alle links die refereren naar verwijderde USB apparaten. Als er veel verschillende USB (apparaten, sticks ed) gebruikt worden kan dit vertragend werken en zelfs tot vastlopers leiden. Deze dan verwijderen met DC lost dat op.
Ik heb sindsdien dergelijk probleem niet meer gehad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan