• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky Usb stick 2 TB??

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 118422
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 118422

Gast
Beste forumleden, regelmatig zie ik op internet (chinese) usb stickjes van 1 en 2 Tb voorbijkomen. En dan voor prijzen die je niet voor mogelijk houd.
Nu ben ikzelf een liefhebber van Sandisk sticks en wantrouwend wbt bovengenoemde.
Heeft iemand ervaringen met zulke grote sticks, want volgens mij kàn dit niet, en zeker niet voor die prijs.
Of ben ik abuis?
Mvg Ron
 
Die dingen zijn al defect als je ook maar bedenkt hem in de computer te gaan steken. Goedkope rommel!
 
Hier heb je een voorbeeld van een 2 TB stick via bekende webshops in Nederland.

Kingston DataTraveler Ultimate GT 2 TB
Megekko.nl€1254,00
Alternate.nl€1379,00
Conrad.nl€1615,00

Dit staat er bij onder op de site waar dit vandaan komt.
Zegt mij voldoende.

Let op: de DataTraveler Ultimate GT 2 TB is op dit moment de enige USB stick die werkelijk een opslagcapaciteit van 2TB heeft. Er worden op sites zoals Ebay.nl voor zo’n 5-30 euro USB sticks aangeboden die volgens de verkoper een capaciteit van 1 of 2TB hebben. Dit is echter een scam; deze USB sticks hebben in werkelijkheid een veel lagere capaciteit. In deze video uitleg over deze scam.
 
Ja natuurlijk, ik bedoelde 2Tb (-:
Maar ik weet al genoeg, brol dus en lekker laten liggen :grinning:
 
Ja dat lijkt mij een goed idee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan