• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost USB-stick niet herkend door smart TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

robbie44nl

Gevestigd lid
Lid geworden
31 dec 2012
Berichten
344
Waarderingsscore
7
Misschien geen PC-item, maar volgens mij wel PC-gerelateerd. We hebben een Toshiba 50"smart TV. Onlangs een Sandisk 32GB USB-stick gehaald en nu komt het: De TV ziet hem niet eens als de stick wordt ingeplugd. Ik heb hem al op 3 manieren geformatteerd, FAT32, exFAT en NTFS. Alle keren hetzelfde resultaat: In de PC geen probleem, maar de TV ziet de stick niet.
De TV is nog geen jaar oud, dus daar kan het volgens mij ook niet aan liggen. Iemand bekend met dit fenomeen?
 
Miss. heb je hier wat aan.
 
Probleem opgelost: Via een USB-kabel gaat het niet, maar de stick rechtstreeks op de poort, wordt deze wel herkend. Je moet het maar weten......
 
Laatst bewerkt:
Het kan natuurlijk ook nog aan de kabel zelf liggen. Mss werkt een andere kabel wel. Ik sluit in mijn auto mijn stick ook aan via een USB verlengkabel.
In elk geval eenvoudig te testen.
 
In de handleiding van sony tv's staat vermeld geen usb met een kabel te gebruiken, alleen rechtstreeks in de TV. Waarschijnlijk is dit voor andere merken ook zo maar word dit niet altijd vermeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan