• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

USB2 mini hub vs usb3 mobile hd, en hdd probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Korrigan

6 tigger met gebreken.
Lid geworden
3 sep 2013
Berichten
1.966
Waarderingsscore
22
Hallo,
Een tijdje terug heb ik twee hdd s vervangen door sdd s. Nu wilde ik wat data over zetten van een seagate mobile hd naar een van deze hdd,s. Ik heb daarvoor niet voldoende vrije usb aansluitingen op de laptop. Wel had ik nog een oude mini usb2 hub. Nu wil het volgende . Als ik de seagate alleen aansluit wordt deze zichtbaar in verkenner. Sluit ik daarbij een van de hdd's aan dan valt de seagate weg en is niks zichtbaar. Als ik alleen een van de hdd's aansluit maken deze een tikkend danwel zoemend geluid, en zijn ook niet zichtbaar. Zonder hub uiteraard wel. Heeft dit met het verschil in usb versie te maken of is er voor hdd's via hub een externe voeding nodig?
 
Als die hubs geen eigen voeding hebben ondersteunen ze nauwelijks HD's.
Dat komt doordat de meerdere hubaansluitingen het moeten doen met de enkele voeding van de hoofd USB in de laptop.
 
Ok! Dan ga ik eens op zoek naar een hub met eigen voeding.
 
Die moet het gewoon doen.

Zijn de externe disks 2,5" of 3,5"?
 
Het zijn 2,5 “.
 
Oké - dan zal die nieuwe minihub er geen problemen mee hebben.
 
Het word deze. Lijkt me helemaal goed.
Sitecom CN-085 4x USB 3.0 Hub
 
Gisteren de sitecom hub ontvangen. Werkt als een speer met 2 hdd's .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan