• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Useraccount staat vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

fjord

Gevestigd lid
Lid geworden
26 mei 2010
Berichten
364
Waarderingsscore
0
Hallo beste lieden op deze 3e April. Een prachtige lentedag ware het niet dat de wereldbevolking, de menselijke- wel te verstaan diep in de problemen zit. ontzettend velen worden geconfronteerd met ernstige zaken. In mijn wereld is dat niet anders en ik denk dat hetzelfde geld voor iedereen hier; vroeger of later op welke wijze dan ook. Deze fora zijn -wat mij betreft een baken van licht. Maar genoeg hierover. Reeds ja-a-aren kamp ik met een soort blinde vlek die het me onmogelijk maakt soms heel eenvoudige dingen op de PC te begrijpen terwijl ik andere toch best niet direct de gemakkelijkste zaken wel probleemloos doe op de kompjoeter. Het kan verkeren... Zo maakte ik ditmaal de fout om mezelf als Administrator te willen maken terwijl ik datzelfde altijd kon bereiken met de optie: 'Als administrator uitvoeren'. En ja hoor: nu kan ik zelfs dat niet meer! 'Dan zet ik toch een backup terug'dacht ik. Niet dus. Probleem is dus: hoe kan ik het weer herstellen naar de oude stand van zaken? Systeemherstel doet het al jaaaaren niet dus ik zette vaak een backup terug. Gaat ook al niet. Mijn geheugen is ook niet meer waty het ooit was al weet ik nog goed dat het Abraham 54 was die mij meer dan eens en met een geduld van heb ik jou daar uit de ellende hielp. Altijd rustig en schijnbaar nooit geergerd. Indien mogelijk zou ik hem willen vragen om hulp . Bij deze. Maar natuurlijk ben ik tevreden met elke hulp. Groet: Fjord
 
Goedemorgen fjord,
591ec03aecb0a-smiley_says_hello.gif
welcome back op dit geweldige forum.

Ik heb jouw discussie inmiddels verplaatst.

Want: ik wil heel graag dat jij onderstaande gaat uitvoeren:

Download
52063a40e2e64-Farbar_Recovery_Scan_Tool_canned.png
Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links
Farbar Recovery Scan Tool 32 bit (x86)
Farbar Recovery Scan Tool 64 bit (x64)
Downloadlokatie: Dit programma absoluut naar het bureaublad downloaden dan wel daar naar toe verplaatsen!
Opmerkingen
: Alle openstaande programma's en webpagina's dienen afgesloten te zijn.

Antivirusprogramma en actieve malwarescanners dienen al voor je FRST.exe start gedeaktiveert zijn!
Hier en hier vindt je gegevens hoe antivirusprogramma's en spywarescanners te deaktiveren.

FRST opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op FRST.exe.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8/8.1 en Windows 10: via rechtsklik op FRST.exe of FRST64.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".

FRST start op:
  • Wanneer het programma is geopend klik dan op de knop Yes bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop.
  • Aansluitend zullen twee logbestanden - FRST.txt en Addition-txt aangemaakt worden en op het bureaublad opgeslagen worden.
.

Voeg beide logs toe aan jouw volgende antwoord.

Hoe de logs bij te voegen, kijk dan hier:
 
Fjord heeft laten weten dat hij het zelf heeft opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan