• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Valse software melding en blokkering in Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

wgelissen

Nieuw lid
Lid geworden
13 jan 2010
Waarderingsscore
0
Sinds anderhalve maand of meer heb ik Windows 7 genstalleerd.. (super)
Alleen nu krijg melding dat mijn software niet zuiver is.... licentienummer.. en dreigt ermee te gaan stoppen.. zeg maar..

dat gebeurd me ook met enkele Adobe programma's nu..
Ik heb aanvankelijk voor veel euro's al mijn programma's officieel aangeschaft maar kan heus niet alle upgrade's betalen.. en werk dus.. (vast als enige in heel Nederland) met gedownloade gekraakte versies...

wie kan me helpen.. ? want ik werk met deze programma's ..

gisteren dreigende namelijk al Outlook 2007 ook dit te melden...pfff

so please help .........

NCF Forum Reglement:

Artikel 13

Er worden op dit forum geen tips, links, programma’s, handelingen of diensten aangeboden danwel beschreven die in strijd zijn met de Wet of met goede zeden.
Dit houdt onder andere in dat er geen zaken en posten worden gestart die duiden op illegaal gedrag.
Cracks, warez, keychangers, downloaden van spellen, hacken, manieren om te spammen, cracken en dergelijke zaken horen op dit forum niet thuis en zijn zodoende verboden.

http://www.nationaalcomputerforum.nl/showthread.php?t=14969

Ik hoop dat het je duidelijk is.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan