• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Van beeldscherm naar TV

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

pietros

Gast
Hallooo,
Ik wil graag een film op mijn computer draaien en op mijn TV afkijken. Daar heb ik een TV-out kaart en kabel voor nodig, die heb ik reeds.
Dan moet je naar eigenschappen op bureaublad en je beeldscherm uitbreiden naar beeldscherm 2. Tevens je tv op AV (oid) zetten. Doe ik. Hij doet t nog steeds niet.(tv zou je bureaublad van je computer moeten weergeven, maar dat doet ie niet) Je kunt je pijltje van je muis wel laten verdwijnen door de rechterkant van je beeldscherm!
Heb nvidia software gedownload, en gebruik XP (hoera) als besturingssysteem.
Wie kan me helpen? Bij voorbaat eeuwige dank,
Pieter
 
Hoi,


Ik ben geen super crack in computers ed.
Ik heb zelf een dream machine van Packard Bell, deze was reeds uitgevoerd met een tv out uitgang.

Ik heb verschillende bekabeling geprobeerd tussen tv en computer. Mijn desktop verschijn effectie op de tv maar van een zeer slechte kwaliteit.

De lengte van de kabel is zeer belangrijk, daar het vermogen van het signaal beperkt is.

Ik heb uiteindelijk voor 200 ? een dvd speler gekocht, dit werkt nog het beste,


Groetjes,

Ren?
 
Beb je op de tv wel het juiste kanaal opstaan bij mij zit hij namelijk op een van de EXT kanalen
Succes
 
ik heb ongeveer hetzlfde probleem.
Ik wek met Trust zender en ontvanger. Deze getest tussen video en tv: werkt ok. zet ik de zenderop de pc gebeurt er niets. Ook liggen klooien met beeldschermeigenschappen. tweede beeldschermadapter geactiveerd, maar ik kan in mijn lijstje geen TV selecteren, alleen deiverse refresh-rates. Eigenschapen tweede beeldscherm is eveneens grijs.

Ik heb zelf die nieuwe Aldi PC met XP
 
Een heel handig progje hiervoor is TV-TOOL. Dan hoef je maar op 1 button te klikken (Tv-mode) en je hebt beeld op je tv. Let wel , dit werkt enkel als je een grafische kaart hebt die gebruik maakt van de nvidia-chipset.

http://tvtool.info/index_e.htm

Succes

Ginirover
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan