1. Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologie├źn. Dat houdt in dat wij het gedrag van bezoekers verzamelen, gebruiken en met derden delen om u een optimale gebruikerservaring te bieden. Cookies van derden kunnen worden gebruikt om advertenties te tonen die aansluiten op uw interesses. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

van hdd naar ssd

Discussie in 'Stel je voor' gestart door noteborn, 16 jul 2017.

1. noteborn

noteborn Nieuw lid

Hallo,
    Ik heb een Desktop met een hdd die stuk is en waar win 10op staat.
    Nu heb ik een ssd gekocht die natuurlijk leeg is welke moet ik nu eerst installeren de ssd of win vanaf USB stick

S.v.p. ik ben maar een leek dus hou het simpel

2. JKL

JKL Jorrit

Als ik goed begrijp wat je bedoelt, dan zou ik eerst de HDD verwisselen voor de SSD erin zetten, en vervolgens Windows installeren vanaf je USB-stick. Voor herstel van je data van de HDD moet je ff kijken wat er precies kapot is, en googelen naar mogelijkheden. Misschien valt er nog wat te redden als je de schijf later op een andere SATA-poort (of als je een hele oude PC hebt, IDE) aan te sluiten. Als de schijf op die manier te benaderen is kun je Recuva of Hiren's BootCD proberen.

Succes i.i.g.

Deel Deze Pagina