• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Van laptop met vga naar beamer met hdmi

Status
Niet open voor verdere reacties.

Najsnarf

Elite lid
Lid geworden
11 sep 2013
Berichten
6.188
Waarderingsscore
50
binnenkort wordt een laptop - met alleen nog maar een VGA aansluiting - gebruikt voor een presentatie met een mij onbekende maar gloednieuwe beamer. Daar zal redelijkerwijs alleen een HDMI-aansluiting op zitten. Een simpel verloop-stuk kost € 10.-- , maar ik lees ook wel dat dat "niet zo maar gaat" : kans dat er ook een omvormer ingezet moet worden. Of kan ik beter naar een laptop op zoek gaan of lenen met ook HDMI? Zoekend op internet kom ik er niet goed uit, en op dit moment kan ik de laptop nog niet uitproberen i.c.m. de beamer.
 
Volgens mij heeft een beamer ook een vga aansluiting. Maar je kunt zeker niet achterhalen wat het merk is?
 
Nee, voorlopig niet. Daarom schreef ik ook: "presentatie met een mij onbekende beamer". Op of na Maandag 11 december kan ik de zaak ter plaatse onderzoeken, maar ik wilde wat "voorwerk" doen om zo weinig mogelijk verrassingen te krijgen.Oudere beamers hebben uiteraard wèl een VGA.
 
ja ja, die webpages ken ik, maar er wordt bijzonder weinig melding gemaakt van de aansluitingen of dat je bij voorbaat een handleiding met plaatjes kunt vinden. Ik wacht maar even af tot het "droog oefenen".
 
Ik had bij Coolblue op vga aansluit gezocht, dus de beamers die je ziet hebben dat ook.
Maar ik weet nu weer dat dus niet alle beamers vga aansluitingen hebben.
Dus heb ik ook weer wat geleerd ;)
Ja dat heb je goed, mocht de beamer geen aansluiting hebben kun je altijd nog kijken wat je gaat doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan