• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Van Vista naar Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Media Creation Tool 20H2 werkt inderdaad niet op Vista.

Ik heb nu de Windows 10 download van Microsoft te pakken gekregen en deze ga ik op DVD branden. Ik schaf een product key aan via Gamivo en dan zou het moeten werken. En het betreft dan een schone installatie.

PS: 64-bits is nooit kandidaat geweest. Daarop werkt mijn processor niet.
 
probeer eerst de licentie van de Win7 in te geven op de nieuwe installatie Windows 10 waarschijnlijk word deze ook aanvaard .. in het geval dat dit niet zo is kun je dan nog een licentie aankopen van de Win10 bij Gamivo.
 
Ga ik proberen. Wordt vervolgd.
 
Ik heb Windows 10 nu draaiend, alleen het activeren lukt nog steeds niet. Ik heb via Gamivo een key gekocht en deze tijdens de installatie ingevoerd.

Na de installatie gekeken op Windows 10 geactiveerd was en dat was niet het geval. Nogmaals de key ingevuld en ik krijg bericht dat de key al op een ander apparaat gebruikt is.
 
Krijg je een foutcode of melding te zien?
 
Ik kreeg met de key voor Windows 10 home te zien:

“We kunnen Windows niet op dit apparaat activeren, omdat de productcode al voor een ander apparaat is gebruikt. Als u denkt dat de code niet voor een ander apparaat is gebruikt, kiest u hieronder Problemen oplossen. Foutcode: 0xC004c008”.

Hierna de pc opnieuw opgestart en op de gok de vanmiddag aangeschafte key voor Windows 7 gebruikt en deze werd na enkele minuten “draaien / denken” wel geaccepteerd.

Kortom: Windows 10 is geactiveerd maar ik snap er niks van. Er worden nu updates gedownload.
 
Fijn dat het nu wel werkt, het heeft even wat moeite gekost :)
 
Dat maakt het ook wel weer leuk toch?
 
Ja dat is ook weer zo.
Windows is nu helemaal bijgewerkt?
 
ik heb niet alles gelezen maar als je 7 installeert met je Key kun je die nog steeds gratis upgraden naar 10
kost iets meer tijd maar je hoeft niets aan te schaffen
 
Topic kan op slot: W10 draait, geactiveerd en wel.
 
Bij deze op slot gezet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan