• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Van Windows 10 na 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

computermeid

Gevestigd lid
Lid geworden
26 mei 2016
Berichten
200
Waarderingsscore
1
Is de mogelijkheid om van Windows 10 na Windows 7 Terug te gaan
 
waarom zou je dat nu doen aangezien de ondersteuning Windows 7 gisteren stop gezet werd..

wil je toch de W7 er op dien je op te starten vanaf een installatie medium Windows 7..denk er aan dat je deze ook weer dient te activeren ..had jij eerder een W7 en heb je deze vervolgens geupgraded naar de W10 dien je een andere W7 licentie te gebruiken ..
 
Is de mogelijkheid om van Windows 10 na Windows 7 Terug te gaan

Waarom wil jij eigenlijk terug?
Als je net hebt geüpgraded, kun je nog wel terug, maar wel binnen 10 dagen.
Maar gezien de updates die niet meer komen geen goede keus.

Je kunt wel het uiterlijk van Windows 7 gebruiken in Windows 10
 
De reden is op de laptop staat 10 maar is nu zo sloom en dat was niet bij 7
 
jij dient na te gaan welke programma's allemaal opgestart worden bij het opstarten van het systeem ..wellicht dat er meerdere aanstaan die niet hoeven aan te staan !
 
De reden is op de laptop staat 10 maar is nu zo sloom en dat was niet bij 7

Ook kun je eens alle live tegels uitschakelen en verwijderen.
Wat is het merk en type laptop?
 
Ctrl+Alt+Del, en dan Taakbeheer, de tab 'Prestaties'. Hoeveel is daar het processorgebruik als de laptop een paar minuten aanstaat zonder hem te gebruiken ?
Hoeveel ruimte heb je nog op de C: partitie ? (Rechtsklik er op en kies 'Eigenschappen')

Is het nog de upgrade die je draait ? Een schone installatie lost dat dan waarschijnlijk wel op.
 
Laatst bewerkt:
je kan altijd je systeem formatteren en Windows 7 opnieuw installeren
maar als hij echt niet wil onder10 wordt het misschien tijd voor een andere
 
Al schijfopruiming gedraaid, systeembestanden opschonen en dan alles aanvinken?
 
Ik heb van een ander lid begrepen dat computermeid meerdere forums heeft bezocht met haar vraag.
Op zich geen probleem, maar het was wel netjes geweest om dit even te vermelden, i.v.m. dubbele antwoorden. Van Windows 10 na Windows 7
 
me laptop laat ik op windows 7 staan. command and conquer red alert draait voor geen meter op windows 10 hehe. me gewone pc zet ik zo maar eens een windows 10 op denk. ben ouwe lul en met pensioen maar misschien moet ik maar eens proberen mee te gaan met de tijd hehe.
heb heel klein pensioentje dus andere laptop geen optie hehe.
groet
 
Raar van C&C, ik heb de hele reeks ervan draaien onder windows 10, ook red alert.
 
Soms ben je hopeloos en probeer je het bij 2 forum is dat een probleem
Zo ja laat het dan weten dan doe ik het nog maar bij 1
 
Tja, geduld is een schone zaak 😉
uiteindelijk krijg je toch wel de oplossing toegespeeld
 
Soms ben je hopeloos en probeer je het bij 2 forum is dat een probleem

Nee dat is zeker geen probleem.
Alleen vinden mensen het prettig als er een vermelding wordt geplaatst van het andere forum.
Of dat het even wordt vermeld.
Dit is alleen om dubbele antwoorden te voorkomen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan