• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Veel te warme 4870x2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Normaal kn hij wel 154 graden Celcius worden, dat is ook een normale temparatuur voor Nvidia, maar met mijn waterkoeling komt ie net niet tot 60 :P

Is zeker niet normaal. 130 ook niet. 120 is toch echt wel de max, ander vind je gesmolten stukjes plastic van de koeler onderin je kast :)

Nou ja, ik heb er toch meteen een waterkoeling opgezet :P
Dan denk ik dat het 120 graden was, maar ik heb ook wel eens een temp van 150 gezien...
Of het was op m`n oude (te veel overgecklokde ( dom woord, kan het nog steeds niet spellen) pc met Nvidia zonder speciale koeler...

Vond ik ff leuk

154 fahrenheit--->67.77777777777779 Celsius:P

voordat het over het hoofd wordt gezien:
Heb je je kaart getest op je vriends pc en vice versa.?

haha, ja oke mag jij weten maar ik vind het niet normaal

het is 1 grote k**** herrie dat is punt 1 en daarbij heb ie het niet altijd gedaan..
kan hem beter bij de nasa neer zette, 100% fanspeed:S volgens mij heb jij geen idee hoeveel lawaai dat maakt..

Ech wel!
In me pc zit een industrile fan, die zit op een fancontroller, maar die kan ook op 5000 rpm draaien. En ja dat is een takke herrie ^^
Maarja, bij mij staat de muziek ook zo hard dat je het aan de overkant van de straat kan horen, dus alles is relatief natuurlijk :)

Mijn pc maakte eerst ook een lawaai!
De fans draaiden constant op 100%, nu heb ik Smart Fan Control aan, de fans staan op 50% standaard, en als het warmer wordt dan 45 graden gaan ze omhoog! :P

ja oke muis muziek of game sound knettert ook uit me boxe maar dan nog als ik snachts om een uurtje of 3 nog wat zit te spelen en me moeder word wakker en wil weer slapen moet ik me pc uitzetten dat gaat nergens over en het is ook niet normaal ik ken meerdere mensen met 4870x2 en die doen cod2 draaien op 30% sommige 40..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan