• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies venstervolgorde bij verschijnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

theplayer

Gewaardeerd
Lid geworden
9 dec 2013
Berichten
1.739
Waarderingsscore
14
Ik werk nog met Win7 en Office 2003 en er zijn wat lastige dingen.

Als ik via Google of via mijn eigen programma's een nieuwe pagina open, dan verschijnt die nooit meer op de voorgrond op mijn beeldscherm maar komt altijd achter het laatste venster te staan. Ik moet elke keer dus die pagina of dat nieuwe venster naar voren halen. Alleen erop klikken is niet voloende.

Mijn bestanden in mappen heb ik altijd ingesteld als weergave in lijst. Het gebeurt echter vaak dat een map bij openen ineens gewijzgd is in bijv. grote pictogrammen. Het valt dan op dat die optie weergave wijzigen weg is en vervangen is door een andere. Hier een voorbeeld van beide verschillende opties.
verschillende weergave opties.jpg
 
Ik neem aan dat jij er bewust van bent dan jou Office al bijna 5 jaar niet meer wordt ondersteunt en dus een groot beveiligings risico is? Er zijn hier door Abraham andere gratis veilige programma`s genoemd, maar ik weet niet zo snel welke dat waren. Je zou eens kunnen kijken of dit voor jou prettig werken.
 
Ik heb even wat berichten na gelezen en het gevonden.

Free Office 2018 is voor gewezen MS Office gebruikers een heel goede optie met Word, Excell en Powerpoint, welke volledig compatibel zijn met de moderne MS Office pakketten.

Je hebt zelfs de keuze om voor het moderne lint te gaan, of de klassieke balken zoals Office 2003 deze nog gebruikte.
 
Ik heb zelf een tijdje Libre Office gebruikt. Dat is een Open Source variant van Office.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan