1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

verbinding met internet via kabel of WiFi

Discussie in 'Windows 7' gestart door murdoc, 8 apr 2014.

Discussie verbinding met internet via kabel of WiFi in het Windows 7 forum op nationaalcomputerforum.nl/.

1. murdoc

murdoc Gevestigd lid

Goeie dag,
    Ik heb hier een probleem met mijn netwerkverbinding wat mij eindeloos problemen geeft bij het opstarten van mijn computer desktop Pavillion m9451 met Windows 7
    Meermaals wanneer ik opstart totdat ik mijn correct wachtwoord ingevoerd heb en dan maar wachten soms tot een 3tal minuten dan plots verschijnt he volgende bericht op het blanco scherm :
    foutbericht {26EE0668-A00A-44D7-9371-BEB064C98683}
    Kan het serviceproces niet starten omdat de geconfigureerde identiteit onjuist is.controleer de gebruikers naam en het wachtwoord.:eek:

groet,
    murdoc

2. vanschagen

vanschagen Heeft veel posts

3. carfran

carfran Guest

Je gebruikersprofiel is corrupt geraakt , waarschijnlijk door malware. Als je een windows7 installatieschijfje hebt, kun je eerst eens proberen met System File Checker uit te voeren.

4. Nicj56

Nicj56 Vaak hier

Je kan ook proberen via F8 en dan SFC /scannow in opdrachtprompt te doen. Zonder installatie CD.

Deel Deze Pagina