• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

verbinding met internet via kabel of WiFi

Status
Niet open voor verdere reacties.

murdoc

Gevestigd lid
Lid geworden
13 jan 2012
Berichten
415
Waarderingsscore
0
Goeie dag,
Ik heb hier een probleem met mijn netwerkverbinding wat mij eindeloos problemen geeft bij het opstarten van mijn computer desktop Pavillion m9451 met Windows 7
Meermaals wanneer ik opstart totdat ik mijn correct wachtwoord ingevoerd heb en dan maar wachten soms tot een 3tal minuten dan plots verschijnt he volgende bericht op het blanco scherm :
foutbericht {26EE0668-A00A-44D7-9371-BEB064C98683}
Kan het serviceproces niet starten omdat de geconfigureerde identiteit onjuist is.controleer de gebruikers naam en het wachtwoord.:eek:

groet,
murdoc
 
Je gebruikersprofiel is corrupt geraakt , waarschijnlijk door malware. Als je een windows7 installatieschijfje hebt, kun je eerst eens proberen met System File Checker uit te voeren.
 
Je kan ook proberen via F8 en dan SFC /scannow in opdrachtprompt te doen. Zonder installatie CD.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan