• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Verbinding soms weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem269

Gevestigd lid
Lid geworden
22 dec 2014
Berichten
215
Waarderingsscore
8
Dit is een apart geval, denk ik. Ik ben al jaren vrijwel dagelijks actief op een Australisch forum, www.caravanersforum.com. Dat is ook jarenlang goed gegaan tot, ik denk, een jaar geleden. Toen kon ik af en toe het forum niet bereiken en kreeg ik de volgende melding:
Deze site is niet bereikbaar
Het duurt te lang voordat caravanersforum.com reageert.
Zoek op Google naar caravanersforum
ERR_CONNECTION_TIMED_OUT

Na een dag of twee kan ik er dan weer op. Inmiddels werkt het forum voor de Australische gebruikers prima. Meestal zat er een aantal weken tussen, voordat het weer gebeurde. Maar afgelopen weekend was het weer eens zo ver, zaterdag en zondag geen toegang. Maandag weer wel maar dinsdagochtend weer niet. En ook nu nog niet. Heeft er heel toevallig iemand enig idee?
Groeten,
Willem
 
de site waar jij naar verwijst is gewoon bereikbaar ... ook via google
592dd8397f7d4-Ashampoo_Snap_2017.05.30_22h37m50s_003_.png
 
Ja, met de site is niets mis. Maar hoe kan het dan dat ik, nu net nog, 23:20 uur, de hierboven gemelde mededeling krijg. Het is me volkomen een raadsel. En zoals je ziet, het internet werkt prima. Misschien is de verbinding er morgenochtend weer.
 
Vanochtend alles weer in orde. Ben benieuwd hoe lang het nu weer duurt.
 
Ben er nu achter dat als het weer gebeurt, zo eens in de week ongeveer, dat het helpt als ik het stekkertje onderuit de Fritzbox trek, 10 seconden wacht en het er dan weer in steek. Maar waarom dat werkt, snap ik niet, ook niet waarom de verbinding met dat ene forum af en toe onderbroken wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan