• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

verdwenen icoontjes op nieuw tabblad in Chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

hansiv

Bekend gezicht
Lid geworden
1 jun 2014
Berichten
102
Waarderingsscore
3
Goedemorgen,
Op de desktopversie van Chrome krijg je bij het openen van een nieuw tabblad een aantal icoontjes van recent bezochte sites.
Op mijn Chrome versie in Android krijg ik deze niet (meer) te zien. Ik kan ook niet vinden waar ik dit moet instellen.
Iemand enig idee? Bij voorbaat dank.

Hans
 
Voor zover ik dat vinden kan is dat actief.
 
Kijk eens of het restten van Chrome werkt voor jou.

1 Open het menu "Instellingen" van uw apparaat en tik vervolgens op "Apps"
Als u de instellingen van Chrome vanaf uw Android-apparaat wilt resetten, gaat u naar het menu Instellingen en tikt u vervolgens op Apps of Toepassingsbeheer ( dit kan verschillen, afhankelijk van uw apparaat ).

2 Zoek en tik op de Chrome-app.
Het scherm "Apps" wordt weergegeven met een lijst van alle apps die op uw apparaat zijn geïnstalleerd. Blader door de lijst totdat u de Chrome-app vindt.

3 Tik op "Opslag".
Het menu 'App-info' van Chrome zou nu moeten worden weergegeven. Tik op " Opslag ".

4 Tik op "Beheer ruimte".
Onder de opslaginstellingen krijgt u twee opties - Ruimte beheren en Cache wissen . Tik op "Ruimte beheren".

5 Tik op "Alle gegevens wissen".
Tik op 'Alle gegevens wissen' om alle Chrome-gegevens te verwijderen, inclusief accounts, bladwijzers en de instelling op te slaan om de standaardinstellingen te herstellen.

6 Bevestig door op "OK" te tikken.
Er moet nu een bevestigingsvenster worden weergegeven met de componenten die worden teruggezet naar hun standaardstatus als u doorgaat met het resetproces. Tik op "OK" om het herstelproces te voltooien.
 
Bedankt voor het meedenken. Er verandert wel wat bij een nieuw tabblad (standaardsuggesties), maar niet wat ik wil. Ik kan er wel mee leven. De gewenste links kan ik wel onthouden.
 
Wel vreemd dat het dan niet werkt, dan lijkt het erop dat het geen instelling is die verkeerd staat.
Bij mij werkt het wel zonder problemen. Maar bij mij zijn het wel veel bezochte sites.
 
ach ja, Windows en Google werken wel eens meer vreemd. Bedankt voor het meedenken.
 
Geen dank!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan