• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky Vergrendeling systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.

RvD

Vaak hier
Lid geworden
2 nov 2008
Berichten
868
Waarderingsscore
0
Op mijn D:/ schijf heb ik een map Foto collectie .
Als ik tijdelijk stop met computeren had ik altijd een diavoorstelling van een van de mappen in de Foto Collectie.
Sinds enige tijd lukt dit op de enige of andere manier niet meer.

Ik handel als volgt:
Instellingn
Vergrendeling systeem
Dia voorstelling
+ Map toevoegen
B.v. Milaan sept.2013

Reaktie:
"De map Milaan sept.2013 wordt niet ondersteund vanwege de locatie van de map.
Kies een andere map."

Maar ook alle andere mappen worden op dezelfde manier geweigerd. Maar hier heb ik nooit last van gehad
De map Foto Collectie heb ik ook altijd op de D: schijf gehad i.v.m. de kleine SSD C:/ schijf en dat heeft in het verleden nooit een probleem op geleverd.
Hoe kan ik dit oplossen?
 
Waarom
"Ik handel als volgt:
Instellingn
Vergrendeling systeem?
 
Waarom
"Ik handel als volgt:
Instellingn
Vergrendeling systeem?

Hij bedoelt instellingen-persoonlijke instellingen-vergrendelings scherm.
Hier staat bij mij Windows spot light aan en hij wil zijn eigen foto`s gebruiken.
 
Instellingen-Vergrendeling systeem-Dia voorstelling+ Map toevoegen

Heb je al gekeken of het wel werkt als je de instellingen aanpast onder geavanceerde instellingen voor dia voorstelling?
 
Bedank voor je reactie. Inderdaad aarie25, dat is exact wat ik bedoel. Ja, ik heb ook al gekeken bij geavanceerde voor dia voorstelling.
 
Dan gaat dat dus ook niet werken.
Heb jij dit soms na de lente upgrade gehad?
Mogelijk dat daar dingen zijn veranderd.
 
In de hulprubriek van Seniorweb, waar ik de vraag ook had gesteld, kreeg ik de onderstaande tip en die werkt perfect. Ja ik heb de lente upgrade gehad en mogelijk zijn daar inderdaad dingen veranderd.


"Plak de locatie van de map eens hier in een reactie.
Je zoekt de map via de verkenner. Houdt de Shift ingedrukt en klikt met rechts op de map.
In de lange rij staat: Als pad kopiëren, dan staat de locatie op het klembord en kun je hem hier met Ctrl+V plakken."
 
Goed om te horen dat je het weer werkend hebt gekregen.
Ik zal dit topic dan op opgelost zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan