• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Verkeerde drivers op integrated graphics

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sem4ever

Gevestigd lid
Lid geworden
17 jun 2012
Berichten
445
Waarderingsscore
0
Ik wilde weer eens een keer Minecraft gaan spelen en toen stond er:
Bad video card drivers!
-----------------------

Minecraft was unable to start because it failed to find an accelerated OpenGL mode.D
This can usually be fixed by updating the video card drivers.

Dit is mijn soort van graphics card: Mobile Intel(R) 4 Series Express Chipset Family
Het blijft raar want ik kan Moonbase Alpha wel gewoon spelen, maar dan wel natuurlijk met niet veel FPS. Ik kan de drivers zelf ook niet vinden :(
 
Hallo? Kan iemand reageren?
 
Komt het misschien omdat ik Windows 8 heb? Want voor Windows 8 staan er namelijk geen drivers
 
Wel makkelijk als je dat er even bij zegt (windows 8)
De drivers zouden al beschikbaar moeten zijn vanaf eind mei,
Heb naar intel download center gekeken maar ik neem aan dat je een desk top intel 4serie family chipset hebt? http://downloadcenter.intel.com/
Want als je nier 4 serie selecteerd dan kun je besturingsysteem selecteren en er staat windows 8 niet bij!
En dit is de website voor windows 8
 
Ga naar
en klik daar op
4f927c8134c7f-Intel_drive_Utility_knop.bmp
 
Hij zegt dit: An Intel device was detected but your operating system is not supported by this utility. Please visit Download Center to look for available software. Er staan daar geen drivers bij voor Windows 8, dus maar even wachten totdat ik mijn nieuwe PC in september heb.
 
Na heel wat prutselen ben ik erbij gekomen en heb em laten scannen voor drivers, maar hij zegt helaas dat het de laatste drivers zijn. Dus dan moet het denk ik wel aan minecraft of Java liggen.
 
ik ken deze lijst niet precies,maar heb je ook naar probleem oplosser gekeken "even scannen voor probleem oplossing"
Er moet ook stuurprogramma bij staan zoek even, waarschijnlijk kun je hierbij via probleemoplosser.
Als je stuurprogramma's hebt gevonden, dan "stuurprogramma bijwerken kiezen"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan