• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Verkeerde GPU Bios update.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Druuffje

Nieuw lid
Lid geworden
3 aug 2012
Berichten
5
Waarderingsscore
0
Hallo mensen,

Ik ben in het bezit van een Gigabyte Geforce 3080. Omdat ik gebruik wilde maken van de resizable bar van NVidia heb ik mijn gpu Bios moeten updaten naar versie F12. Op de Gigabyte site heb ik netjes de versie gedownload, in het mapje zit dan de versie voor de Performance mode en de silence mode(schakelaar op de kaart).

Nu heb ik per ongeluk de silence mode geïnstalleerd terwijl de schakelaar op performance stond.

Nu ben ik benieuwd of ik deze terug kan draaien want wanneer ik de alsnog probeer de goede te installeren krijg ik de melding dat Bios versie niet overeenkomt.

Alvast bedankt!

Windows 10
AMD Ryzen 7 5800X processor
MSI MPG X570 GAMING PRO CARBON WIFI moederbord
 
En welke had je?
Nee heb je, al contact met Gigabyte erover gehad?
Ik had versie F10. F12 is de goede versie alleen heb ik de silence mode versie geïnstalleerd op men performance instelling.

ik heb al contact gehad met gigabyte, maar die zeiden alleen dat ik het readme file moest volgend... dus daar had ik weinig aan.
 
Probeer of je Bios versie F10 of -F11 kan installeren in de normale modus.
Als dat goed gegaan is, dan kan je de F12 versie goed installeren.
Met computers kan je in ieder geval naar vroegere biosversies downgraden,
dus ik ga ervan uit dat het ook met grafische kaarte kan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan