• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Verkenner, geluid en systeemaanpassingen werkt niet meer na "critical process died"

Status
Niet open voor verdere reacties.
We doen het "op de zaak", dus volledig aftrekbaar... ;)
 
Dat wil niet zeggen dat het dan gratis is, scheelt zo'n 30%.
 
Zo ziet het startmenu er nu uit: een heleboel pictogrammen zijn verdwenen:

windows-pictogrammen-weg.jpg


Ben nu bezig met Winfix. Het scannow-venster in Winfix verdween weer nadat 100% was bereikt en het DISM venster toont dit:

windows-dism.jpg


Ik zal de laptop eens opnieuw opstarten.
 
Opnieuw opstarten verhelpt het probleem niet.
 
MCT wordt op dit moment gemaakt.
 
Welke optie moet ik nu kiezen bij MCT?
Er is geen systeemherstelpunt gevonden.
 
Je kunt een schone installatie doen, maar je kunt ook kiezen om de computer opnieuw in te stellen via instellingen-beveiliging en bijwerken-systeemherstel-deze pc opnieuw instellen.
Met behoud van bestanden, wel voor de zekerheid bestanden veilig stellen.
Maar je kunt ook de backup van 5 januari terug te zetten.
 
Dan ga ik in eerste instantie voor de backup.
 
Link werkt niet.
Ik ga ondertussen ook even verder op een ander forum:
https://www.********.nl/threads/ver...oed-na-critical-process-died.6928/#post-79758
 
Link werkt prima, alleen bij jou niet dus.
En waarom een ander forum?, geen vertrouwen hier, maar goed daar is de negeer optie voor, succes.
 
Ik benader het probleem graag van meerdere kanten en heb dus ook eerlijk gemeld dat ik ook op Piep de vraag heb gesteld.
Ik wil graag z.s.m. de laptop weer up and running. Dus hulp van alle kanten is welkom.
No hard feelings.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan