• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Verkoop hp laptop/aankoop macbook pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

iWear

Nieuw lid
Lid geworden
8 mrt 2019
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Beste NCP leden,

Ik wil graag de laptop die ik nu gebruik voor mijn studie (HP PAVILION 17-AB450ND, later uitgebreid tot 16 gb werkgeheugen) inwisselen voor een tweedehands/refurbished macbook pro met dezelfde specificaties, zonder al te veel bij te moeten betalen. In mijn zoektocht naar inkopers van laptops ben ik tot nu toe enkel websites tegengekomen die maximaal 30% van de originele aankoopprijs bieden voor mijn hp
:(
. De originele aankoopprijs was 1249 euro. Ik heb de laptop nu zo'n 1,5 jaar in gebruik en er zitten zeer lichte gebruikerssporen op. Mijn vraag is of jullie een winkel/webshop kennen waar ik voor een fatsoenlijk bedrag mijn hp laptop kan verkopen en of jullie wellicht advies hebben voor het aankopen van een macbook pro met idem specificaties.

Alvast bedankt!

iWear
 
Marktplaats en Ebay - daar je notebook te koop zetten.
Mogelijk dat je op Ebay een mooi Macbook kan vinden.
 
@iWear : welke prijs heb je in gedachten?
Voor mijn op 18 maart 11 jaar oud wordende kleindochter zoek ik nog iets...………

Sims4 is het 'zwaarste' dat zij 'draait' dus.............
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan