• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Verloting: Fairytale Fights (Xbox 360/PlayStation 3)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nils

Vaak hier
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
644
Waarderingsscore
0
Verloting: Fairytale Fights (Xbox 360/PlayStation 3)

En alweer een verloting. Playlogic en het Nationaal Computer Forum bieden nu weer 5 keer Fairytale Fights (Xbox 360/PlayStation 3) aan en iedereen maakt kans om te winnen!

Over Fairytale Fights
In Fairytale Fights gaan de bekende sprookjesfiguren flink met elkaar op de vuist en dat gaat er zeker niet zachtzinnig aan toe. Je kiest een personage en met dat personage probeer je jouw tegenstander op bloedige wijze te verslaan. Hiervoor maakt de game gebruik van een speciaal systeem dat berekent hoe je precies vijanden ontleedt. Het is mogelijk om een arm of been af te hakken, maar ook is het geen probleem om een vijand in tween te snijden. Er zijn vijf wapenklassen, met elk specifieke eigenschappen.


Om kans te maken hoef je bijna niks te doen. Laat hieronder een berichtje achter en misschien ben jij wel de gelukkige die deze leuke game thuis ontvangt.

De verloting duurt t/m 15 november. Kijk voor meer Playlogic games op: www.playlogic.nl

gv.tijdelijk.0059.jpg

voorwaarden viopto
 
Ik doe mee....
 
super geinig :D

Count me in for the Xbox
 
leutig
 
Ook hier doe ik maar mee :D

Het geluk moet je toch eens meezitten :p
 
I hope i'll be lucky this time :)
 
Misschien wel leuk om voor mijn kleinzoon te winnen.
 
Ik doe mee, maar dan wel graag voor de Playstation 3 variant :)
 
Ik doe mee, maar dan wel graag voor XBOX 360
 
altijd leuk zoiets ;) en dan niet voor mezelf maar als cadootje ga ik voor de PlayStation 3
 
Ik wil wel meedingen voor de 360 versie
 
Ik doe mee, alleen dan wel voor de PC variant. :p
 
Je mag meedoen als je de winkelprijs betaald.
Deal? :lol:
 
Ik doe wel mee, maar sorry.. ik ga niet de winkelprijs betalen ;):p
 
Lijkt me wel leuk, ik doe mee.:) (PS III-versie).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan