• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Verloting: Infernal - Hells Vengeance (Xbox 360)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke, dan zal hij hem binnenkort krijgen....
 
dat neem ik aan van wel,

ikki007 + de 4 andere winnaars,
deze dienen zich nog wel even te melden lijkt mij...
 
In het mailtje dat ik ontving stonden 2 ontvangers, ik en nog iemand (diegene moet zat zelf maar melden).

Dus ik weet niet hoeveel winnaars er hier op het NCF zijn. Denk dat we snel meer krijgen te horen van Nils ;)
 
Hiep hoi, ik ben ook een gelukkige winnaar!!!
 
Gefeliciteerd Ikkie en Alex :)
 
Op het NCF zijn AlexVDL en ikki007 de enige twee die de prijzen hebben gewonnen. Op Gamevillage zijn er volgens mij ook nog twee of drie winnaars.

Gr. Nils
 
Kun je dan niet beter erbij vermelden dat een deel op gamevillage wordt verloot?? Dan wordt in ieder geval de teleurstelling minder als je ziet dat er twee winnen terwijl je er vijf verwacht.
 
Kun je dan niet beter erbij vermelden dat een deel op gamevillage wordt verloot?? Dan wordt in ieder geval de teleurstelling minder als je ziet dat er twee winnen terwijl je er vijf verwacht.

Rechtsonder in het eerste berichtje staan de voorwaarden van ViopTo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan