• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Verloting: Marvel Ultimate Alliance 2 (PS3)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nils

Vaak hier
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
644
Waarderingsscore
0
Verloting: Marvel Ultimate Alliance 2 (PS3)

Hier een tweede verloting! Ditmaal geeft Activision 3 keer het spannende Marvel Ultimate Alliance 2 weg en jij maakt natuurlijk ook kans!

Over Marvel Ultimate Alliance 2
Kruip in de huid van de bekende superhelden van Marvel en ga samen met je bondgenoten de strijd aan met je tegenstanders. De wereld van de superhelden is verdeeld door een nieuwe wet, die superhelden verplicht hun identiteit bekent te maken. Sommige superhelden vormen echter een verzet tegen deze wet en dit is het begin van een spannende strijd. Vecht met je bongenoten tegen robots, soldaten en andere superhelden en voorkom dat jij jouw identiteit bekend moet maken.

Om kans te maken hoef je alleen maar een berichtje achter te laten in dit topic en misschien ben jij wel de gelukkige die deze game thuis ontvangt.

De verloting duurt t/m 1 november. Kijk voor meer Activision games op: www.activision.com

gv.tijdelijk.0044.jpg

voorwaarden viopto
 
Hhm...

Krijg ik er een PlayStation bij? :p

wel leuke actie ;)
 
Ik doe mee.:price:
 
Aah jammer :p

Kies maar iemands uit, ik heb er niks aan ;) :p
 
*Post hier even een berichtje om kans te maken*
 
Nouja als ik hem krijg dan kies ik wel iemand anders uit hier :p
 
Kijk, ik doe ook mee joepiee!!
 
Pred....
 
Meedoen kan nooit kwaad.
 
Hopelijk ben ik 1 van de gelukkige maar dat zullen we wel zien aan het eind van de show.
 
Ach, laat ik ook maar mee doen :biggrin:
 
Ik doe ook mee voor m'n zoon, die houdt daar wel van!:biggrin:

Zwervertje
 
geef maar.
 
Ik doe ook mee,lijkt me leuk spel voor mijn zoon.:rules:
 
Doh als terug kerend NCF lid zou het natuurlijk wel een leuk cadeau zijn :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan