• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Verloting: Obscure the Aftermath (PSP)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nils

Vaak hier
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
644
Waarderingsscore
0
Verloting: Obscure the Aftermath (PSP)

Playlogic is weer lekker bezig. Playlogic en het Nationaal Computer Forum bieden maar liefst 5 keer Obscure the Aftermath (PSP) aan en iedereen maakt kans om te winnen!

Over Obscure: The Aftermath
2 jaar na het eerste gruwelijke verhaal over de High School scholieren en de biologische experimenten van hun hoofdmeester, gaan de overlevende naar de universiteit. De universiteit is echter ook niet veilig voor horror. Studenten gebruiken daar een vreemde bloem als drugs, maar veel studenten raken in een wel heel realistische bad-trip. In de wereld waarin de studenten belanden klopt niks meer en het is aan jou om daar weer veilig uit te komen.

Om kans te maken hoef je bijna niks te doen. Laat hieronder een berichtje achter en misschien ben jij wel de gelukkige die deze vette game thuis ontvangt.

De verloting duurt t/m 15 november. Kijk voor meer Playlogic games op: www.playlogic.nl

gv.tijdelijk.0058.jpg

voorwaarden viopto
 
[Mr Bean mode]oe,oe snel mijn PSP uit de kast halen.[/Mr Bean mode]
 
Herstel, niet deze game! Ik doe niet mee:zipped:
 
leutig :)
 
Ook hier doe ik maar mee :D

Het geluk moet je toch eens meezitten :p
 
Super, weer een tegekke actie van playlogic, thanks!!
 
Ik zie het al voor me, spelen op mn (hopenlijk nog doende) PSP
 
ik doe ook mee :D
 
I <3 PlayLogic!
Ik hoop dat ze mij ook aardig vinden, en dat ik win :)
 
doe maar.
 
Lol?
 
Hey allemaal,

Nou Remmy blijkbaar vinden ze je aardig...want je hebt gewonnen :)
Hiermee is het topic natuurlijk ook direct gesloten.

Gr. Nils
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan