1. Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën. Dat houdt in dat wij het gedrag van bezoekers verzamelen, gebruiken en met derden delen om u een optimale gebruikerservaring te bieden. Cookies van derden kunnen worden gebruikt om advertenties te tonen die aansluiten op uw interesses. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Verloting: win 1 van 8 Auslogics File Recovery licenties (1 jaar)

Discussie in 'Nieuwtjes' gestart door Martijn, 14 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijn

Martijn Vaak hier

Verloting: win 1 van 8 Auslogics File Recovery licenties (1 jaar)

Het Nationaal Computer Forum en Auslogics geven acht Auslogics File Recovey licenties van 1 jaar weg!

Meedoen is erg eenvoudig: het enige dat je hoeft te doen is hieronder aan te geven waarom jij dit uitermate handige programma goed kunt gebruiken. Uit de inzendingen trekken we 8 winnaars. Je kunt tot en met 14 maart 2012 reageren op dit topic.

Heb je een Facebook profiel en wil je nog meer kans maken op de prijs? Update dan je Facebook status met de link van de Auslogics File Recovery product pagina. Knip en plak de link van je Facebook profiel in het commentaar hieronder en gaat twee keer in de hoge hoed.
    Succes!

LET OP: Denk er aan om de link van je Facebook profiel hier te posten, anders weten we niet dat je geliked hebt en doe je maar een keer mee.

Laatst bewerkt: 25 feb 2012
  2. boardme

boardme doe dit maar

Altijd handig! Zocht laatst nog naar zo'n programma'tje

3. Niels

Niels this is the only way!

ik wou laatst al mijn films kopieren maar heb perongeluk DELETE gedrukt....
    daar gaat 15 GB films...

4. stbe

stbe Enthousiast

ik heb altijd al zo'n programma willen hebben voor het geval dat.
    ik heb nl. 3 zusjes, die niet erg handig zijn met pc's, en dus zomaar dingen verwijderen :(

Erg goede actie!!

5. Martijn

Martijn Vaak hier

Remember dat je dubbel kans maakt als je de Facebook-pagina liked ;)

6. rallyboy13

rallyboy13 Senior

en wat als je je al lid bent van de NCF pagina op facebook?

7. Martijn

Martijn Vaak hier

Het gaat om de Facebook-pagina van Auslogics, op hun productpagina: rechts-bovenin.

8. stbe

stbe Enthousiast

EDIT: k zie het al.
    onder de share knop.

9. Marcomp3

Marcomp3 Nieuw lid

Wil ik wel....

10. soldaat

soldaat Vaak hier

Bij deze dan.

11. Hinnik

Hinnik Nieuw lid

heb diverse recovery programma's geprobeerd, meestal alleen geschikt voor foto's en/of video's, deze tool kan veel meer, lijkt mij geweldig handig!

12. hehe

hehe Gevestigd lid

Ik zou dit programma heel erg goed kunnen gebruiken.
    Ik ben nl vrijwilliger voor senioren met computerproblemen waar ik vaak, met freeware rescue progjes, familiefoto's en bestanden probeer te redden.

Het zou prettig zijn als ik hier een serieus goed compleet programma voor had met licentie want seniorenweb heeft hier geen geld voor.

succes iedereen
    Henny

13. db70

db70 Gevestigd lid

Altijd al een keer in de hoge hoed gewild. Helemaal top als ik daarmee ook nog eens een keer een handig stukje software kan winnen!

14. Ozzeva

Ozzeva Nieuw lid

Zelfs een back up op de mobiele schijf can eens crashen. Geweldig handig zo'n programmaatje!:worship:

15. Miel222

Miel222 Nieuw lid

Lijkt mij een zeer nuttige tools als hij werkelijk doet zoals beschreven: recovery van een heleboel data. Vele dergelijke pakketten laten al eens een steekje vallen en niet alle data kunnen teruggehaald worden. Ben echt benieuwd naar de resultaten van dit pakket.

16. Wolfie40a

Wolfie40a Nieuw lid

Ik heb 2 schijven liggen die door een crash niet meer werken en windows vraagt om ze te formateren maar dat wil ik niet want er staan foto en video's van mijn kids op toen ze klein waren. Maar weet niet hoe en of ik die bestanden nog kan ophalen ik heb zelf niks gewist maar de schijf uit de computer gehaald om ze ooit met een programma als dit via een externe case te herstellen.

Dus ik zou het heel erg fijn vinden om dit te winnen.:biggrin:

Dit ben ik op facebook
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100000799150776

17. gps

gps Nieuw lid

Ik heb hier nog altijd een HD in de vriezer liggen, kan ik hem alvast laten ontdooien?

18. joskev

joskev Nieuw lid

Zou handig zijn om iets terug te vinden wat al niet meer in mijn vuilbak zit .

19. euronat

euronat Nieuw lid

Daar zou ik mijn computer echt fool proof mee kunnen maken! Maar ja, ik win nooit wat......

20. Stegisoft

Stegisoft Senior

Ik zou niet eens weten waarom ik nodig zou hebben.
    Gebruik zulke zaken niet.

21. SROstuff

SROstuff Bekend gezicht

Ik zou hem graag willen omdat ik zoveel met computers doe, en als er dan eens iets fout gaat heb je het beste programma om je bestand(en) terug te halen.

22. freekycalvo

freekycalvo Nieuw lid

23. Orchid

Orchid .

Heb ik echt nodig! Ben niet zo handig met computers, dus er dreigt soms wel 's iets mis en verloren te gaan! Zo'n leuk hulpmiddel is een uitkomst voor een halve digibeet (als ik)!

24. Larissa71

Larissa71 Nieuw lid

...af en toe handig, maar het is beter 2 x nadenken voor je een knop delete gaat zoeken.
    Vr.gr.

25. harmen50

harmen50 Nieuw lid

Dit is vooral handig vanwege mijn stommiteit dat ik soms bestanden wis! :wall::wall::wall: stom:stom:stom, maar het is niet anders. Dus zou zo'n programma mij wel erg goed uitkomen!!:worship::worship:

26. Aloijs

Aloijs Nieuw lid

Altijd handig om achter de hand te hebben. Ik heb de eerste keer eens een hele SD-kaart van mijn digitale camera gedelete, was blij dat ik via iemand met een recovery programma de belangrijkste foto's allemaal nog terug kon toveren, want zo heet dat in digibeten taal.

Dus laat maar komen die licentie !! I like it http://www.facebook.com/aloijs.klijberg

27. hedde

hedde Nieuw lid

Nogal logisch. Een bestand wissen is zo gebeurd maar herstellen is een ander verhaal

28. Sjeef

Sjeef Guest

Windows?
    Ik werk met een MacBook en een iMac.
    Deze gebeurtenis gaat derhalve aan mij voorbij.
    Veel succes en plezier gewenst.

Gerard Schaefers

29. Robolero

Robolero Gevestigd lid

Zulke programma's worden zelden gebruikt maar als je ze nodig hebt zijn ze er niet of heb je het niet vandaar altijd zeer handig als je het overkomt dat je files of anders kwijt bent.

Robolero

30. ijsbeerke100

ijsbeerke100 Nieuw lid

geweldig hopelijk zijn mijn 300 gb muziek terug te vinden op mijn externe harde schijf. met overzetten van de ene naar de andere externe liep het fout.
    groeten
    ijsbeerke100

31. lemsteraak

lemsteraak Nieuw lid

Geen belang ! gebruik true Image en wat heb ik er aan als ik volgend jaar voor moet betalen

32. Joortje44

Joortje44 Junior lid

Zou wel handig zijn, als ik na alles te veranderen weer eens stukken kwijt ben, voor mij zeker een oplossing
    Marjory ook de anderen succes

33. roemertissi

roemertissi Senior

Leuk! Altijd handig om zo'n programma te hebben!

34. Gaya

Gaya Nieuw lid

I just made sure I never have to worry about accidently deleting my pictures and documents anymore; I found the File Recovery software from Auslogics. Really like your pictures and never want to loose them either? Then go check it out ;)..

Vind ik leuk Delen 2 seconden geleden .facebook

..

35. Arnico

Arnico Nieuw lid

Aangezien ik vele mensen uit de brand help, en wil helpen met de problemen die zij hebben met hun eigen pc kan ik dit goed gebruiken. Computers is mijn grootste hobby. en daar profiteren vele van met mij. dus als iemand het verdiend dan zou ik het wel kunnen zijn.

36. b180art

b180art Nieuw lid

Ik heb laatst al mijn muziek bestanden laten verdwijnen. Met dit programma kan ik ze weer terug halen. dat scheelt mij weer een hoop werk.

37. fraben

fraben Nieuw lid

Zou het goed kunnen gebruiken als het werkt. Ik heb in het verleden veel vakantievideo's
    op DVD gezet welke nu vaak slecht of gedeeltelijk afspelen en ik heb de originele video's niet meer.

38. Walther

Walther Nieuw lid

Beter 1 file in de handmet Auslogics File recovery dan 10 files ergens op de harde schijf.

39. Tineke41

Tineke41 Gewaardeerd

Zou ik best kunnen gebruiken. Heb namelijk een razend snelle vinger die de delete knop blindelings kan vinden :fury:

40. Jacowi

Jacowi Nieuw lid

Is die beter dan Icare data Recovery ? Die heb ik n.l.
    Als dat zo is,wil ik hem dolgraag winnen.
    En als dat niet zo is,wens ik de anderen zeer veel succes.
    Vr. Gr. Jaap

41. tonyw

tonyw Vaak hier

Kan altijd een keer van pas komen, dus we doen graag mee.

42. aberffraw

aberffraw Nieuw lid

Ik snap nooit iets van al die programma's, dus ben ik blij als er een programma is dat dingen voor mij doet. Ik heb trouwens geen idee hoe ik dit programma moet linken aan mijn facebook-account.

aberffraw

43. Scarlet

Scarlet Junior lid

100x per dag kan ik ergens wel iets winnen en ik had onderhand een heel magazijn ervoor kunnen huren, maar rara, ik win nooit wat en zie nooit geen prijzen! Volgens mij alleen een goedkope methode om aan je emailadres of aan je gegevens te komen om je allerlei spam en rotzooi te sturen! Dus ik ben hier zeer sceptisch over!

44. jeusch

jeusch Vaak hier

Het komt altijd wel eens voor dat je te snel volledig verwijdert, dan kan dat mij wel helpen.

45. blomwm

blomwm Guest

Hi,

Ik ben heus echt niet onhandig en raak dus ook nooiit wat kwijt, toch?

wB8)

46. ptrantony

ptrantony Nieuw lid

47. Hiempy

Hiempy Nieuw lid

Verloren bestanden terug halen ?
    Lijkt mij een goed programma.

48. HermanHoekstra

HermanHoekstra Nieuw lid

Heeeeel handig programma.

---------- Bericht toegevoegd om 09:47 ---------- Vorige bericht geplaatst om 09:43 ----------

Heeeeel handig programma, heb het ooit eens gebruikt
    in windows XP, ik doe mee.

49. aluppes

aluppes Nieuw lid

lijkt mijn een super handig programma mischien dat ik dan mijn foto's en video's terug kan vinden die ik kwijt ben geraakt en zelfs na herstelpunt nog niet terug heb gevonden op de computer

50. JMHB

JMHB Nieuw lid

O ja, die wil ik wel winnen. Ik als digibeet (of wel onhandige klungel) kan het wel gebruiken. Tot windows 95 kon ik het allemaal nog wel bijbenen, maar nu niet meer.
    Hoe vaak ik al data kwijt ben geraakt, zucht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina