• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Verloting: win 1 van 8 Auslogics File Recovery licenties (1 jaar)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou hem graag willen omdat ik zoveel met computers doe, en als er dan eens iets fout gaat heb je het beste programma om je bestand(en) terug te halen.
 
Heb ik echt nodig! Ben niet zo handig met computers, dus er dreigt soms wel 's iets mis en verloren te gaan! Zo'n leuk hulpmiddel is een uitkomst voor een halve digibeet (als ik)!
 
...af en toe handig, maar het is beter 2 x nadenken voor je een knop delete gaat zoeken.
Vr.gr.
 
Dit is vooral handig vanwege mijn stommiteit dat ik soms bestanden wis! :wall::wall::wall: stom:stom:stom, maar het is niet anders. Dus zou zo'n programma mij wel erg goed uitkomen!!:worship::worship:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Altijd handig om achter de hand te hebben. Ik heb de eerste keer eens een hele SD-kaart van mijn digitale camera gedelete, was blij dat ik via iemand met een recovery programma de belangrijkste foto's allemaal nog terug kon toveren, want zo heet dat in digibeten taal.

Dus laat maar komen die licentie !! I like it http://www.facebook.com/aloijs.klijberg
 
Nogal logisch. Een bestand wissen is zo gebeurd maar herstellen is een ander verhaal
 
Windows?
Ik werk met een MacBook en een iMac.
Deze gebeurtenis gaat derhalve aan mij voorbij.
Veel succes en plezier gewenst.

Gerard Schaefers
 
Zulke programma's worden zelden gebruikt maar als je ze nodig hebt zijn ze er niet of heb je het niet vandaar altijd zeer handig als je het overkomt dat je files of anders kwijt bent.

Robolero
 
geweldig hopelijk zijn mijn 300 gb muziek terug te vinden op mijn externe harde schijf. met overzetten van de ene naar de andere externe liep het fout.
groeten
ijsbeerke100
 
Geen belang ! gebruik true Image en wat heb ik er aan als ik volgend jaar voor moet betalen
 
Zou wel handig zijn, als ik na alles te veranderen weer eens stukken kwijt ben, voor mij zeker een oplossing
Marjory ook de anderen succes

Verloting: win 1 van 8 Auslogics File Recovery licenties (1 jaar)


Het Nationaal Computer Forum en Auslogics geven acht Auslogics File Recovey licenties van 1 jaar weg!

Meedoen is erg eenvoudig: het enige dat je hoeft te doen is hieronder aan te geven waarom jij dit uitermate handige programma goed kunt gebruiken. Uit de inzendingen trekken we 8 winnaars. Je kunt tot en met 14 maart 2012 reageren op dit topic.



ncf.054.jpg

Heb je een Facebook profiel en wil je nog meer kans maken op de prijs? Update dan je Facebook status met de link van de Auslogics File Recovery product pagina. Knip en plak de link van je Facebook profiel in het commentaar hieronder en gaat twee keer in de hoge hoed.
Succes!


LET OP: Denk er aan om de link van je Facebook profiel hier te posten, anders weten we niet dat je geliked hebt en doe je maar een keer mee.
 
Leuk! Altijd handig om zo'n programma te hebben!
 
I just made sure I never have to worry about accidently deleting my pictures and documents anymore; I found the File Recovery software from Auslogics. Really like your pictures and never want to loose them either? Then go check it out ;)..



Vind ik leuk Delen 2 seconden geleden .facebook














..














Verloting: win 1 van 8 Auslogics File Recovery licenties (1 jaar)


Het Nationaal Computer Forum en Auslogics geven acht Auslogics File Recovey licenties van 1 jaar weg!

Meedoen is erg eenvoudig: het enige dat je hoeft te doen is hieronder aan te geven waarom jij dit uitermate handige programma goed kunt gebruiken. Uit de inzendingen trekken we 8 winnaars. Je kunt tot en met 14 maart 2012 reageren op dit topic.



ncf.054.jpg

Heb je een Facebook profiel en wil je nog meer kans maken op de prijs? Update dan je Facebook status met de link van de Auslogics File Recovery product pagina. Knip en plak de link van je Facebook profiel in het commentaar hieronder en gaat twee keer in de hoge hoed.
Succes!


LET OP: Denk er aan om de link van je Facebook profiel hier te posten, anders weten we niet dat je geliked hebt en doe je maar een keer mee.
 
Aangezien ik vele mensen uit de brand help, en wil helpen met de problemen die zij hebben met hun eigen pc kan ik dit goed gebruiken. Computers is mijn grootste hobby. en daar profiteren vele van met mij. dus als iemand het verdiend dan zou ik het wel kunnen zijn.
 
Ik heb laatst al mijn muziek bestanden laten verdwijnen. Met dit programma kan ik ze weer terug halen. dat scheelt mij weer een hoop werk.
 
Zou het goed kunnen gebruiken als het werkt. Ik heb in het verleden veel vakantievideo's
op DVD gezet welke nu vaak slecht of gedeeltelijk afspelen en ik heb de originele video's niet meer.
 
Verloting: win 1 van 8 Auslogics File Recovery licenties (1 jaar)


Het Nationaal Computer Forum en Auslogics geven acht Auslogics File Recovey licenties van 1 jaar weg!

Meedoen is erg eenvoudig: het enige dat je hoeft te doen is hieronder aan te geven waarom jij dit uitermate handige programma goed kunt gebruiken. Uit de inzendingen trekken we 8 winnaars. Je kunt tot en met 14 maart 2012 reageren op dit topic.



ncf.054.jpg

Heb je een Facebook profiel en wil je nog meer kans maken op de prijs? Update dan je Facebook status met de link van de Auslogics File Recovery product pagina. Knip en plak de link van je Facebook profiel in het commentaar hieronder en gaat twee keer in de hoge hoed.
Succes!


LET OP: Denk er aan om de link van je Facebook profiel hier te posten, anders weten we niet dat je geliked hebt en doe je maar een keer mee.

Beter 1 file in de handmet Auslogics File recovery dan 10 files ergens op de harde schijf.
 
Zou ik best kunnen gebruiken. Heb namelijk een razend snelle vinger die de delete knop blindelings kan vinden :fury:
 
Is die beter dan Icare data Recovery ? Die heb ik n.l.
Als dat zo is,wil ik hem dolgraag winnen.
En als dat niet zo is,wens ik de anderen zeer veel succes.
Vr. Gr. Jaap
 
Kan altijd een keer van pas komen, dus we doen graag mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan