• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Verloting: win 1 van 8 Auslogics File Recovery licenties (1 jaar)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik doe ook mee. :)
 
Verloting: win 1 van 8 Auslogics File Recovery licenties (1 jaar)


Het Nationaal Computer Forum en Auslogics geven acht Auslogics File Recovey licenties van 1 jaar weg!

Meedoen is erg eenvoudig: het enige dat je hoeft te doen is hieronder aan te geven waarom jij dit uitermate handige programma goed kunt gebruiken. Uit de inzendingen trekken we 8 winnaars. Je kunt tot en met 14 maart 2012 reageren op dit topic.



ncf.054.jpg

Heb je een Facebook profiel en wil je nog meer kans maken op de prijs? Update dan je Facebook status met de link van de Auslogics File Recovery product pagina. Knip en plak de link van je Facebook profiel in het commentaar hieronder en gaat twee keer in de hoge hoed.
Succes!


LET OP: Denk er aan om de link van je Facebook profiel hier te posten, anders weten we niet dat je geliked hebt en doe je maar een keer mee.

Heb laatst een crash gekregen op mijn computer en had geen systeembackup. Het zou handig zijn om Auslogics File Recovery in mijn bezit te hebben.
 
nog nooit zoeen product uit geprobeert,dus stuur maar op.
 
Ik gooide al vaker iets weg, waar ik later spijt van had.

Groet van Hans


Verloting: win 1 van 8 Auslogics File Recovery licenties (1 jaar)


Het Nationaal Computer Forum en Auslogics geven acht Auslogics File Recovey licenties van 1 jaar weg!

Meedoen is erg eenvoudig: het enige dat je hoeft te doen is hieronder aan te geven waarom jij dit uitermate handige programma goed kunt gebruiken. Uit de inzendingen trekken we 8 winnaars. Je kunt tot en met 14 maart 2012 reageren op dit topic.



ncf.054.jpg

Heb je een Facebook profiel en wil je nog meer kans maken op de prijs? Update dan je Facebook status met de link van de Auslogics File Recovery product pagina. Knip en plak de link van je Facebook profiel in het commentaar hieronder en gaat twee keer in de hoge hoed.
Succes!


LET OP: Denk er aan om de link van je Facebook profiel hier te posten, anders weten we niet dat je geliked hebt en doe je maar een keer mee.
 
Wat is er mis met de gratis alternatieven als RECUVA ???

Gelukkig dat er genoeg mensen zijn die dit product wel graag hebben willen.
Ik heb er iig geen belangstelling voor.

@ Martijn, mag de volgende prijs weer een echte prijs zijn die je beet kan pakken?
Software is zo virtueel...
 
Geen flauw idee waarvoor ik het nodig heb maar kan het altijd proberen.
 
Erg vaak gehad dat ik of m'n broer een film of belangrijke foto's perongeluk verwijderd. Ik help ook vaak mensen met problemen, die komen dan aanzetten dat ze een aantal foto's perongeluk hebben verwijderd maar jammer genoeg moet ik dan zeggen dat ik daar niks aan kan doen. Dus dit zou wel heel erg goed van pas komen!

http://www.facebook.com/profile.php?id=100002196085976
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik kan dit programma goed gebruiken voor diverse dingen
Ik zou heel blij zijn als ik die kon winnen
 
Ja, dat zou mooi uitkomen. Ik heb een gecrashte schijf. Nu maar afwachten.
Groeten,
Nico.
 
Is geweldige hulp bij verloren gegane edits van filmbestanden
 
Ik vind dit programma heel handig, omdat ik heel vaak kapotte bestanden heb etc.
 
Waarom?...
Heb 4 dochters (van 5 tot 14 jaar) en die tokkelen allemaal wel eens op de computer. En dan gaat wel eens iets verloren, vooral als de jongste zich op de computer werpt, zij klikt, instaleert, wist, zonder te beseffen wat ze allemaal aan het uitsteken is, tot het een echte warboel wordt.... Dan kan een verloren bestand terughalen wel interessant zijn. Onlangs ook nog een programmatje nodig gehad om gewiste foto's terug te halen. Iets gevonden op 't net, maar wel hl omslachtig...
 
Ik vind dit een zeer vreemde en ongeloofwaardige topic. Als ik de accountnamen naloop dan constateer ik al een bepaald patroon. Kijk dan ook nog eens naar het aantal geplaatste berichten per accountantnaam dan moet je toch ook iets opvallen.

Dan de prijs. Is dat nu een prijs waar je bij deze specifieke software iets aan hebt. Volgens mij totaal niet. Immers de licentie is voor n jaar. Ik heb in 10 jaar nog nooit meegemaakt dat ik bestanden niet met reservekopien herstellen kon.

100x per dag kan ik ergens wel iets winnen en ik had onderhand een heel magazijn ervoor kunnen huren, maar rara, ik win nooit wat en zie nooit geen prijzen! Volgens mij alleen een goedkope methode om aan je emailadres of aan je gegevens te komen om je allerlei spam en rotzooi te sturen! Dus ik ben hier zeer sceptisch over!

Precies, dat klopt als een zwerende vinger. En in december waren er ook acties en e-mails van Martijn, maar ik heb nooit een e-mail gekregen wie de prijswinnaars waren van deze acties.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het gaat nu nog wel eens mis en dit programma kan dat voorkomen.

Groeten,
Jan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan