• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Verloting: win een 21.5 inch full HD LED monitor van CompuStunt.nl

  • Onderwerp starter Nationaal Computer Forum
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
N

Nationaal Computer Forum

Gast
Verloting: win een 21.5 inch full HD LED monitor van CompuStunt.nl


Het Nationaal Computer Forum en CompuStunt.nl geven een GIGABYTE ENVISION P2271wL LED 21.5" LED monitor weg!


ncf.050.jpg


Meedoen is erg eenvoudig: het enige dat je hoeft te doen is hieronder aan te geven waarom jij deze monitor straks op je bureau wilt hebben staan. Uit de inzendingen trekken we een winnaar. Wil jij deze monitor winnen? Je kunt tot en met 30 november 2011 reageren op dit topic.



.
 
Laatst bewerkt:
Re: Verloting: win een 2.5 inch full HD LED monitor van CompuStunt.nl

wow dat is wel cool.

Ik had eerder altijd een 17inch, nu net een 21 inch maar hier zit een klote vlieg achter het scherm...
En dan ga je naar de winkel waar je hem gekocht hebt, zeggen ze dat het niet onder de garantie valt.

Maar ik kan zelf zo'n scherm betalen dus vind ik niet dat ik hier recht op heb.
Geef dit scherm maar aan een minima gezin, die hebben er veel meer plezier mee dan ik.
 
Re: Verloting: win een 2.5 inch full HD LED monitor van CompuStunt.nl

:worship:
Dat zou wel erg cool zijn.
Heb nu een tweedehands 15 inch, waarvan de aan en uit knop niet van werkt.
Dus zou deze erg graag willen ontvangen.
lekker groot scherm, goed merk en eindelijk een nieuwe?
zou wel erg lekker zijn eindelijk eens wat nieuw in huis :biggrin::biggrin::biggrin:
 
Re: Verloting: win een 2.5 inch full HD LED monitor van CompuStunt.nl

Ik vind het een mooie actie en hoewel ik hem wel graag zou willen winnen, ben ik van mening dat we hier beter een lid mee blij kunnen maken. Ik red me wel met mijn 40" tv en 24" samsung monitor die niet full hd wil :p
 
Re: Verloting: win een 2.5 inch full HD LED monitor van CompuStunt.nl

Ik heb bij mijn computer thuis nog steeds een 17" 4:3 scherm en dat begint me op te breken onderhand, dus deze zou zeer welkom zijn als vervanging :)
 
Re: Verloting: win een 2.5 inch full HD LED monitor van CompuStunt.nl

Omdat ik al wat ouder wordt en mijn ogen ook duidelijk minder worden zou ik best een nieuw scherm kunnen gebruiken want ik heb het gevoel dat het achteruit gaan van mijn ogen ook te maken heeft met het (bijna) continue achter een scherm zitten met te kleine letters en iconen.......
 
Re: Verloting: win een 2.5 inch full HD LED monitor van CompuStunt.nl

Ik vind het een leuke aktie en een mooi scherm.
Dat scherm zal een welkome aanvulling zijn op mijn notebook.
Maar ook ik stel mij op het standpunt, dat het leuker en beter is, dat een gewoon lid deze monitor wint.
 
Re: Verloting: win een 2.5 inch full HD LED monitor van CompuStunt.nl

Wat een aardige actie!

Ik zit al een tijdje te dubben over een nieuwe en grotere monitor. Deze zou een geweldig cadeautje zijn!

Maar ik win nooit iets in loterijen.

:)
 
Re: Verloting: win een 2.5 inch full HD LED monitor van CompuStunt.nl

ziet er een fantastisch scherm uit en zou een zeer mooie aanvulling zijn om op mijn nieuwe grafische kaart aan te sluiten daar mijn huidig scherm enkel een vga ingang heeft . maar ook zoals een paar andere leden sluit ik mij hierbij aan dat dit scherm misschien beter naar iemand anders kan gaan die het zich niet kan veroorloven om zoiets op eigen kosten te kopen .
 
Re: Verloting: win een 2.5 inch full HD LED monitor van CompuStunt.nl

Ik werk al een aantal jaren met een 4:3 (weliswaar TFT-) scherm, maar zou graag willen overstappen op een breedbeeldversie die bovendien energiezuiniger is.

That's all folks!!!

Groeten,
Jean
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: Verloting: win een 2.5 inch full HD LED monitor van CompuStunt.nl

Het zal je maar gebeuren een prachtige HDMI monitor op mijn computerbureau, daar kijk ik nu al naar uit "leuk toch van Nationaal Computerforum. Ik kan bijna niet meer wachten.
Veel succes aan andere leden.
Groetjes bejave
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: Verloting: win een 2.5 inch full HD LED monitor van CompuStunt.nl

Ja, ik doe mee :p Mooie actie. Heb nu een 17" staan en met programmeren is dat toch maar klein. Een nieuwe monitor zou welkom zijn.
Ik vroeg mij laatst al af wanneer er weer een nieuwe actie zou zijn. CompuStunt ook bedankt natuurlijk.
 
Re: Verloting: win een 2.5 inch full HD LED monitor van CompuStunt.nl

Wow, mooi scherm hoor!!
Nou ben ik zelf - naar alle tevredenheid - gezegend met een prima werkende Iilyama 19" monitor dus ik hoef niet zo nodig een nieuwe! Beter dat hij naar iemand gaat die 'm echt nodig heeft!

Maar.... zo iemand kn ik toevallig wel!

Dus...ik zou eigenlijk wel willen dat mijn vriend hem zou winnen; hij heeft nog steeds een oud 15" schermpje!!! Er zou letterlijk en figuurlijk een hele nieuwe wereld voor hem open gaan.... de wereld van een hogere resolutie dan 1024 x 768 pixels!!! Zou hij niet meer van links naar rechts hoeven te scrollen op sommige pagina's!! Wat een luxe! :biggrin:
 
Re: Verloting: win een 2.5 inch full HD LED monitor van CompuStunt.nl

Ik vind het een leuke actie en een mooi scherm.
En met mijn 64 jaar beginnen mijn ogen minder te worden
Dus kan ik wel zo scherm gebruiken,.
Ik wacht wel af wat het gaat worden
Gr WIL
 
Re: Verloting: win een 2.5 inch full HD LED monitor van CompuStunt.nl

Ja, wil ik best wel graag hebben! Maar.....weet je wat? Ik wacht rustig af!! :biggrin:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: Verloting: win een 2.5 inch full HD LED monitor van CompuStunt.nl

Alsof het NCF kan ruiken dat mijn SyncMaster 226BW bijna kapot is. Bij het opstarten knippert hij paar minuutjes gepaard met piepende spoelen. Ook als het scherm uitstaat gillen de spoeltjes wat soms erg lastig is bij het slapen. Stond op het punt naar een nieuwe te gaan kijken, maar nu wacht ik zeer zeker deze verloting af!

Leuke verloting, het komt als geroepen.. :gogo:
 
Re: Verloting: win een 2.5 inch full HD LED monitor van CompuStunt.nl

Ik ben hard aan een nieuwe monitor toe
 
Re: Verloting: win een 2.5 inch full HD LED monitor van CompuStunt.nl

Hij zou hier heel welkom zijn! Maar mensen die het minder breed hebben, hebben er idd meer recht op. Maar hoe kom je dat te weten? Dus ik doe niet Roomser dan de paus en meld mezelf aan!
 
Re: Verloting: win een 2.5 inch full HD LED monitor van CompuStunt.nl

Zoals altijd: Niet geschoten, altijd mis.

Ik heb nu een 19"met alleen VGA, een slag groter werkt natuurlijk prettiger !

arnold1 :worship::worship:
 
Re: Verloting: win een 2.5 inch full HD LED monitor van CompuStunt.nl

Mooi dit scherm
Hopelijk heb ik eens geluk, want mijn scherm is ondertussen al bijna zes jaar oud (17" inch).
Daarom wil ik jullie reeds bedanken voor de uitnodiging.

Groeten, Rudy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan