• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Verloting: win een Corsair H80 waterkoeler van Liquid-Cooling.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Altijd leuk om een betere koeling te hebben, dus bij deze doe ik ook mee!

In elk geval iedereen succes! :)
 
Ik wil graag aan de verloting deelnemen,
Ik heb van de zomer een zwaardere pc gekocht voor foto en video montage
thanks
 
Lijkt me gweldig , hoop alleen dat er geen verdunt water in gaat.
 
Een goede koeling is in de zomer nooit weg dus ik loot graag mee.
 
Ik heb een Medion computer vamn 2003. Er is al een keer een nieuwe ventilator ingezet, maar nu begint hij af en toe weer spontaan over zijn toeren te geraken. Het gekke is, als ik over schakel naar e-mailberichten (Outlook 2003) dan kalmeert hij weer.
Als hij helemaal op hol slaat , sluit ik de comtuer af en herstart ik hem weer,
dan is hij voorlopig weer rustig.
H. Schipper
E-mail: hschipperfrb.1@planet.nl
 
Hoi,

Ik heb nu bijna twee jaar deze hobby, maar ik heb nog nooit een top-of-the-line pc in elkaar gezet, weetje, ik moet het doen met oude onderdelen die ik soms krijg van mensen... Een corsair koeling zou het perfecte begin zijn voor een epic pc: Mijn oude zooi overclocken wordt z makkelijk!

Grtz! :)
 
Omdat ik van al die eieren die ik op mijn pc-kast kan bakken veel te dik word ^_^
 
Dat is eens een ander soort koeling dan diegene die ik meestal in een pc steek .
Zou het best wel eens willen proberen en uittesten
 
in de winter zit ik hier nog te zweten achter mijn pctje ,dus ik zou zeggen ,laat maar komen ;)
 
Ik zou wel een waterkoeling willen gebruiken.
Ik luister vaak Hardstyle op z'n hardst, en ja, dan trilt die koeler nog wel eens van m'n CPU af. Niet echt handig dus.
En als je mijn subwoofer tegen de waterkooling aanzet, dan trilt het lekker, wordt die lekker koud van.
 
Ik ben niet zo goed in het bedenken van iets geestigs. Maar ik zit in een klein appartementje best wel heet en kan zelf geen koeling betalen. Aow'tje.
 
Ik woon 7 maanden per jaar op de Canarische eilanden en kan dan best koeling gebruiken.
Vandaag, 16 dec, 15 uur, 26 gr.
 
Ik kan de radiateur als voetenwarmer gebruiken, heb best last van koude voeten onder dat bureau.

Machine cool, voetjes warm.
 
Dit lijkt me fantastisch maar ben met dit systeem erg onbekend.
Om het zelf aan te schaffen zal niet lukken met m'n AOW
mvg
Andre Hoekstra
 
Ik kan de radiateur als voetenwarmer gebruiken, heb best last van koude voeten onder dat bureau.

Machine cool, voetjes warm.

De radiotor moet binnenin de kast worden gezet ;)
 
Ik ga regelmatig naar Turkije en daar kan ik wel een "koeler" gebruiken !
En zelfs hier, om mijn vrouw wat af te koelen !!!!!!!!!!!!!!!!!
Marcelleken
 
Als de computer later naar de scrap gaat, is de koeling altijd nog voor mijn biertje te gebruiken...........
 
lijkt me wel wat.kan ik gelijk douchen,maar geef maar aan iemand met een klein budget,die toch een nieuwe koeling nodig heeft,Ts trouwens bijna kerst dus....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan