• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Verloting: win een Corsair H80 waterkoeler van Liquid-Cooling.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omdat mijn processor dan geen stofvanger meer is :)
 
mijn pc raakt snel warm en valt dan uit dus ik kan dit echt gebruiken
 
Een zeer mooie gelegenheid om waterkoeling eens uit te proberen :)!

Iedereen succes toegewenst!
 
Het zou leuk zijn om dat eens uit te proberen,Hartelijk dank.
 
Ik heb een niet geweldig gekoelde Antec kast en de standaardkoeler op mijn AMD quad core. Zonder overklokken gaat het nog wel,maar ik zou graag nog wat spelen met de snelheid, aangezien mijn moederbord zich hiertoe prima leent. Een waterkoeling is dan een uitkomst.
 
Ik heb net een nieuwe kast en met 4 terrabyte schijven wordt de boel wel warm. Zou voo het eerst zijn dat ik iets met waterkoeling doe. Vooralsnog klinkt mijn PC alsof er een vliegtuig opstijgt :)
 
Dat zou mijn pc aanmerkelijk stiller maken. Want de twee ventilatoren in mijn pc maken nogal wat herrie.

Samenstelling PC
kast : Centurion
Mobo : Gigabyte GA-H67MA-UD2H-B3, S1155, H67
Processor: Intel core I5-2500
Geheugen : Dominator 4 Gb 1600- C7
 
Mijn computer is een meisje, echt een babe! Door naar haar te kijken wordt ik z heet dat de grootste fan geen koelte genoeg geeft. De enige oplossing is "liquidcooling"!

Groetjes,
Ozzeva
 
Ha dit zou leuk zijn voor mijn oudje die kan dat wel gebruiken wachten in spanning afhttp://www.nationaalcomputerforum.nl/images/smilies/bigsmile.gif
 
Mijn mooie game pc heeft 2 6850, maar helaas die maken de boel nogal erg heet en erg veel herrie. Ik moet soms de volume knop erg hoog zetten om dat geblaas niet te horen. Hier heeft mijn cpu dan ook weer last van en gaat ook weer harder blazen. Dus dit is voor mij een ideale oplossing.
 
Mijn zoon heeft regelmatig problemen met de temperatuur in zijn computer. Dit zou een welkome oplossing zijn.

laurens
 
Ik heb net een nieuwe pc gekocht alleen maakt de cpu koeler
erg veel lawaai en dat is natuurlijk erg zonde van mij nieuwe setup

Moge de beste winnen! =D
 
Als ik hem win geef ik hem aan iemand die mij altijd helpt,
adviseert, en waar ik altijd bij terecht kan.

Ik heb hem al jaren niet gezien, alles via mail of zo...

Lijkt mij heel leuk om hem daarmee te verassen...


Groetjes Mieke
 
:smile:Denk dat mijn PC het erg prettig vind om een
Corsair H80 waterkoeler van Liquid-Cooling.nl krijgt
Daar ik mijn PC elke gehele dag aan staat bij mij
en de hardware aardig warm word en verkoeling op prijs steld
hoop naar tevreden heid gereageerd heb
Ton60
 
Leuk dat je mij er opmerkzaam hebt gemaakt. Ik heb net min "oude" pc openliggen vanwege warmteafvoer dus zo'n koeler lijkt me wel wat. Wie weet met een beetje geluk heb ik straks een watergekoeld systeem.
Alvast fijne feestdagen gewenst.
 
ik had deze graag om mijn pc wat stiller te maken
 
DE perfecte manier om eens eindelijk iets te winnen wat mij net goed van toepassing komt.. Mijn computer komt rondom de 70 a 80 graden maar heb er helemaal niet geld voor ben aan het sparen voor een mooie koeler maar aangezien ze hier een verloting hebben zou ik misschien geluk kunnen hebben.
hoop natuurlijk dat ik win kan mijn computer stukken beter presteren :)
 
Ik heb geen idee wat ik hiermee kan, maar een koeler is nooit weg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan