• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Verloting: Win een exclusief Super Mario Bros. Wii pakket!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nils

Vaak hier
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
644
Waarderingsscore
0
Win een Nintendo Super Mario Bros. Wii pakket

Het Nationaal Computer Forum geeft in samenwerking met ViopTo en Nintendo een geweldig en exclusief Super Mario Bros. Wii pakket weg! Het pakket bestaat uit een Super Mario Bros. tas met verschillende exclusieve Super Mario Bros. goodies.

Wil jij dit Nintendo Super Mario Bros. Wii pakket thuisgestuurd krijgen?

Meedoen is simpel!

Woon je in Nederland, stuur dan een sms naar 4888 met de tekst: viop mario
Woon je in Belgi, stuur dan een sms naar 6603 met de tekst: viop mario

Op 30 november wordt de winnaar op de hoogte gesteld!

Meedoen kost je 60 cent en is nmalig (dus geen abonnement).

Over Super Mario Bros. Wii
Zoals altijd zit prinses Peach weer in de problemen en is het aan Mario om zijn geliefde te redden. Deze keer zijn het weer de Koopa kids en Bowser die de prinses willen ontvoeren, maar gelukkig kan Mario weer rekenen op zijn vrienden. Het is mogelijk om alleen of met maximaal 4 vrienden deze game te spelen en het op te nemen tegen de verschillende eindbazen.

De verloting duurt t/m 29 november 2009. Voor meer Nintendo games, kijk op Nintendo.nl

gv.0066.jpg
 
Ik krijg hem al, sla hem dus over.
 
Geef dan maar aan mij.
 
De game is wel vet :) Lekker old skool Mario in een nieuw jasje. Eerst Assassin's Creed II maar eens uitspelen (vanavond beginnen).
 
En als je in Spanje woont.
 
De game is wel vet :) Lekker old skool Mario in een nieuw jasje. Eerst Assassin's Creed II maar eens uitspelen (vanavond beginnen).

Haha veel plezier daarmee Ydie. Ik las trouwens dat er wel wat leuke, nieuwe dingen in de nieuwe Mario zaten. Pinguinpak bijvoorbeeld xD
--- automatische edit ---
En als je in Spanje woont.

Goede vraag, ik ben bang dat als je geen smsje kan sturen naar een van de 2 nummers die vermeld staan, je niet mee kan doen. :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja geef maar.
 
Nou ik heb ook maar een smsje gestuurd. net de nieuwe zwarte wii gekocht en dat is een wereldspel! dus we zullen het zien ;).
 
Ik heb ook een sms gestuurd ik kan wel iemand anders er blij mee maken dus. Als er nou een wii erbij zit dan had ik het natuurlijk zelf gehouden.
 
ik denk dat ik straks ook maar even een smsje ga sturen!! Een echte party game =D
 
Ja geef maar.
 
Verloting is afgelopen, dus topic wordt gesloten :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan