• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Verloting: win een Genesis S815 - inkjet All-In-One printer van Lexmark

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martijn

Vaak hier
Lid geworden
27 sep 2011
Berichten
681
Waarderingsscore
0
Verloting: win een Genesis S815 - inkjet All-In-One printer van Lexmark

Het Nationaal Computer Forum en Lexmark geven een Lexmark Genesis S815 - inkjet All-In-One printer weg!

Meedoen is erg eenvoudig: het enige dat je hoeft te doen is hieronder aan te geven waarom deze stijlvolle all-in-one printer straks op jouw bureau moet komen te staan. Uit de inzendingen trekken we een winnaar. Wil jij deze printer winnen? Je kunt tot en met 31 januari 2012 reageren op dit topic.

Afdrukken in stijl! Met de Genesis S815 kan je printen, scannen, kopiren en faxen.
  • 3 seconden Flash Scan technologie
  • 11 cm kleuren touchscreen met SmartSolutions technologie
  • PictBridge/USB-stick interface; 2 geheugenkaartsleuven
  • Geleverd met 4 afzonderlijke nr. 100 cartridges (CMYK)
Dankzij Lexmark kunnen bedrijven en consumenten eenvoudiger schakelen tussen informatie in digitale en gedrukte documenten. Onze filosofie is simpel: Klanten voor het leven. We willen de loyaliteit van onze klanten verdienen. Daarom luisteren we naar hen, spelen we in op hun behoeften en zorgen we ervoor dat we de producten, diensten en oplossingen leveren waarom zij vragen.

ncf.053.jpg

Edit: hardware.info heeft een review van dit apparaat geschreven en is er vrij enthousiast over.
http://nl.hardware.info/reviews/2495/lexmark-genesis-s815-review-stijlvolle-all-in-one
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het Nationaal Computer Forum en Lexmark geven een Lexmark Genesis S815 - inkjet All-In-One printer weg! ... Wil jij deze waterkoeler winnen? Je kunt tot en met 31 januari 2012 reageren op dit topic.

Interessante prijs: een all-in-one printer die tegelijk ook functioneert als waterkoeler :)
 
Dit is wel een ontzettend gaaf hebbeding... Past heel goed op mijn waaibomenhakhout-bureautje... :wink:
 
waarom ik deze all-in-one printer van lexmark zou willen winnen is omdat onze huidige printer zo ongeveer uit het stenen tijdperk komt, en iets van 1 pagina per min kan printen...

ik vind deze printer er ook leuk uitzien, de onze is echt een lelijk groot bakbeest...
 
een waterkoeler en een printer in 1? what's next.. een hotdog kraam en een raket in 1? XD

Waarom ik deze printer wel hier zie staan?

Aangezien wij hier thuis nog steeds (R.I.P oude printer. die ging dood in 2010 :p) zonder printer zitten. na 2 topics hier op het ncf waar een prima printer voor mij en m'n ouders is uitgezocht.. Helaas is deze nog niet gekocht omdat er steeds wat tussen kwam zoals een nieuwe wasmachine die harder nodig was of iets anders..
 
Wij hebben geen werkende printer meer... We hadden een Epson Stylus SX405 WiFi Edition, maar de WiFi heeft nooit gewerkt, en de printer zelf ook niet (alles wordt heel slecht afgedrukt en kleuren kloppen voor geen meter, ook de inkt is zowat meteen op).

Een waterkoeler is natuurlijk ook mooi om te winnen! :p
 
Verlotingen zijn leuk, en deze all in one is erg mooi. PDie neemt een stuk minder ruimte dan de antieke zw printer die ik nu heb staan. Ik ga er helemaal voor.
 
ik wil ook graag meedingen voor deze mooie printer. mijn oude printer is al een tijdje overleden. dus van harte welkom.
 
Mijn zusje zit al jaren te zeuren om een printer.
Het zou top zijn als ik mijn oude printer aan haar kan geven, en deze stijlvolle printer (met waterkoeling) op mijn bureau kan zetten.
 
Wauw, mooie printer. Wij printen nu op zo'n zielig HP deskjet die totaal niet veel kan. :(
 
Deze printer zou geweldig zijn! Op het moment heb ik een Brother all in one inktjet, na een jaar of 4 gebruik raakt deze echter een beetje op.
De eerste pagina die die print is altijd wazig en hij zuipt werkelijk waar inkt (bovendien detecteert die een halfvolle cartridge als leeg, waardoor het nog meer kost).
Verder is die ontzettend traag en loopt het papier vaak vast.
 
Deze zeer geavanceerde Genesis S815 - inkjet All-In-One printer van Lexmark zou voor ons gezin een uitkomst zijn. Mijn vrouw is in verwachting en het wordt een tweeling. Het zal wel februari worden dus dat komt met de verloting goed uit. We gaan natuurlijk zoveel mogelijk foto's maken van de baby's en die moeten allemaal uitgeprint worden. Dan wil je toch wel beschikken over een kwalitatief goede printer van Lexmark!:fit:
 
Voor mij zou hij ook heel goed van pas komen.Mijn vrouw moet telkens naar mijn broer gaan om iets te kopieren, omdat ik sedert ik mijn motor ongeval had, heel slecht te been ben, en een nieuwe printer er niet van af kan, omdat mijn medische kosten te hoog oplopen, en het belgische gerecht zodanig traag is, dat ik nog geen euro ontvangen heb, en alles uit eigen zak moet betalen.
 
Ik doe ook weer mee! De reden dat ik deze Genesis printer moet winnen is omdat wij een printer hebben die alleen nog maar een 'chk chk chk chk chk' geluid kan maken. Deze is dus zo goed als kaput tenzij we er een nieuwe drum in zetten, maar zo iets kost al snel meer dan een nieuwe printer zou kosten, dus vandaar dat onze printer is afgeschreven. Daarnaast lijkt het mij natuurlijk leuk om mijn moeder te kunnen verrassen met een stijlvolle nieuwe printer!
 
Ik kan deze goed gebruiken, mijn huidige printer doet het steeds slechter en slechter. Ik zal er super blij mee zijn:)
 
Nadat ik in de quiz vergeten ben te reageren (door een drukke vakantie, waarin ik gelukkig veel gedaan heb met mijn vriendin (en het dus niet zo heel erg is, dat ik de camera misloop)) wil ik natuurlijk gewoon vet kans maken op deze printer!!
 
Ik doe mee!, mooi dingetje hoor, zal zeker heel mooi staan bij de rest van de spullen :D
 
Ik heb nog een lege plek naast mijn zwarte haf 912, waar deze mooie ""Lexmark"" echt tot zijn recht zou komen.
 
verdorie, we hebben sinds enkele maanden een nieuwe
had ik dit geweten, had ik mijn ouders wel gezegd om te wachten
geef deze maar een iemand anders:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan